شناسهٔ خبر: 38319849 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بسته حوادث|۲۹ بهمن

بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور کلیپ جنایی ساخت/قاچاقچی به شریک خود شلیک کرد/نرم افزار‌های انتخاباتی را نصب نکنید

خبرگزاری میزان- در این بسته خبری مهمترین اخبار حوادث گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۹ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، در این بسته حوادث مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۲۹ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.
 
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از بازداشت فردی که برای جمع‌آوری فالوور، اقدام به تهیه یک کلیپ با محتوی موضوعات جنایی کرده بود.
 
معاون عملیات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: طرح تامین امنیت انتخابات تدوین وبه تمام رده‌های اجرای فاتب ابلاغ و تمهیدات لازم پیش بینی و جلسات هم اندیشی و برنامه ریزی مناطق آموزش پرورش با حضور اعضاء فرمانداری تهران و فاتب برگزار شده است.
 
رئیس پایگاه دوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری عامل اصلی تیراندازی و درگیری مسلحانه در محله سردار جنگل خبر داد و گفت:متهم پس از اقدام مجرمانه خود و مجروح کردن یکی از شرکای سابقش به یکی از روستا‌های حوالی شهر دماوند متواری شده بود که عاقبت در چنگال مأموران پلیس گرفتار شد.
 
فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه گفت: تعدادی متجاوز مرزی که قصد شکستن حریم ممنوعه منطقه مرزی در پاوه را داشتند در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.
 
رئیس مرکز امداد و فوریت‌های سایبری پلیس فتا ناجا گفت: بسیاری از کلاهبرداران با ترفند ایجاد اپلیکیشن‌های انتخاباتی در پوشش تبلیغ و ارسال آن در شبکه‌های اجتماعی گوناگون و تحریک افراد به دانلود و نصب آنها، دست به سودجویی از کاربران می‌زنند.
 
فرمانده انتظامی "گنبد" از وقوع حادثه انفجار در کارخانه نئوپان و مصدوم شدن ۴ نفر خبر داد.
 
 
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری ۱۱ نفر از اعضاء یک شرکت هرمی خبر داد.
 
غلامحسین اسماعیلی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز خود، آخرین جزئیات پرونده موسوم به امیرآلمانی را تشریح کرد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما