شناسهٔ خبر: 38319166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعزام ۱۶ اتوبوس دانشجویی از همدان به اردوی راهیان نور جنوب

مسوول کاروان دانشجویی حوزه شهیدمطهری همدان از اعزام ۱۶ اتوبوس دانشجویی از همدان به اردوی راهیان نور جنوب خبر داد.

صاحب‌خبر -

معین دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برنامه اعزام هشت اتوبوس دانشجوی دختر و هشت اتوبوس دانشجوی پسر از همدان به اردوی راهیان نور جنوب اظهار کرد: از ۱۵ تا ۱۸ اسفندماه پسران و از ۱۸ تا ۲۲ اسفندماه دختران دانشجوی استان به سفر راهیان نور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه ثبت‌نام‌ها از هفته‌های پیش آغاز شده و در حال انجام است گفت: ۳۵۰ دانشجوی دختر و ۳۵۰ دانشجوی پسر به این سفر معنوی اعزام خواهند شد.

مسوول کاروان دانشجویی حوزه شهیدمطهری همدان با بیان به اینکه در حوزه پسران برنامه متمرکزی با سایر دانشگاه‌ها برای حضور در مناطق عملیاتی داریم گفت: از راویان دفاع مقدس برای روایتگری در اتوبوس‌ها و مناطق جنگی دعوت شده است.

وی با اشاره به اینکه راهیان نور منطقه عملیاتی غرب نیز در زمان خود انجام می‌شود افزود: تمرکز بسیج دانشجویی بیشتر بر روی برگزار اردوی راهیان نور جنوب است.

دهقانی با اشاره به حضور راویان دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت: در این سفر تعدادی از تحلیل‌گران سیاسی نیز دانشجویان را همراهی می‌کنند و در حوزه سیاسی مطالبی را ارائه خواهند کرد.

وی با اشاره به حضور چند روحانی در این کاروان‌ها به منظور پاسخ به مسائل شرعی و دینی تأکید کرد: مداحان نیز برنامه‌های متنوعی را در این سفر برای زائران در نظر گرفته‌اند.

انتهای پیام/89026/

نظر شما