شناسهٔ خبر: 38317670 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

خبر ورزشی ۱۴:۳۰ سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸

نشان طلا و ۲ برنز در انتظار نمایندگان ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی و برگزاری رقابت دو نماینده دیگر ایران دررقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا امشب (سه شنبه) برگزار می شود.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
 گزارشی از برگزاری هفته پنجم و ششمِ در دور پایانی برگشت لیگ ووشو و جدال جذاب به صعود به مرحله نیمه نهایی نخستین گزارش این بخش خبر ورزشی است.
<div id="video-display-embed-code_270771" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/769261/270771?width=400&height=300"></script></div>
جایزه بهترین ورزشکار سال شب گذشته در بیست و یکمین دوره مراسم انتخاب مشترکا به "لوییس همیلتون"، راننده انگلیسی فرمول یک، و "لیونل مسی"،  ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا، رسید. مسی با دریافت این جایزه، نخستین فوتبالیست تاریخ لقب گرفت که این جایزه را بدست آورده است و این نخستین بار است که این جایزه بطور مشترک به دو ورزشکار تعلق می‌گیرد.

*مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا امشب با ۲ دیدار آغاز می‌شود.

در ادامه این بخش خبری رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان آسیا در ازبکستان، امروز افشین طاهری در وزن ۹۶ کیلوگرم، در یکضرب با رکورد ۱۶۰ کیلو به نشان طلا دست یافت، در دوضرب با ۱۸۶ کیلو به مدال نقره رسید و در مجموع با ۳۴۶ کیلو نشان نقره بر گردن آویخت. در دسته ۸۹ کیلوگرم، حسین بیرالوند از کسب نشان بازماند.

تیم ملی ژیمناستیک ایران که برای حضور در جام جهانی - در استرالیا بسر می‌برد، امروز نخستین تمرین خود را در ملبورن برگزار کرد. سعیدرضا کیخا، عبدالله جامعی و مهدی احمدی کُهَنی - ملی پوشان کشورمان در این رقابت‌ها خواهند بود که از پنجشنبه آغاز می‌شود.

بر اساس برنامه رقابت‌های بسکتبال سه نفره بانوان ایران در مسابقات هند - انتخابی المپیک، تیم ایران در نخستین دیدار خود روز ۲۸ اسفند برابر ژاپن به میدان می‌رود. ترکمنستان و اوکراین دیگر حریفان تیم کشورمان در این رقابت‌ها هستند.

در آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان، تیم ملی ایران با ۱۶۰۳ امتیاز در صدر تیم‌های آسیایی و رده ششم جهان قرار گرفته است. در این رده بندی برزیل، اسپانیا و آرژانتین به ترتیب اول تا سومند.

و در ادامه هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس، دیشب منچستریونایتد با دو گل در زمین چلسی به پیروزی رسید و با ۳۸ امتیاز در رده هفتم جدول ایستاد. در آخرین بازی هفته بیست و چهارم سری آ ایتالیا، هم میلان در سن سیرو با یک گل تورینو را شکست داد و با ۳۵ امتیاز در مکان هشتم جای گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما