شناسهٔ خبر: 38302404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

حضور مردم پای صندوق‌های رای، نمایش قدرت ایران است

محمد عبداللهی

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا گفت: قدرت فقط نباید نظامی باشد، بلکه باید در اقتصاد، فرهنگ و سیاست به جایگاه قابل قبولی برسیم و یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در این امر مثمر ثمر واقع شود، مجلس شورای اسلامی است.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ رسول سنایی راد، شامگاه (دوشنبه-۲۸ بهمن) در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی که در دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: شهید سلیمانی از مصادیق "من المومنین رجال صدقوا" بود و به دست شقی ترین اشقیا نه در میدان جنگ، بلکه به دور از میدان جنگ به شهادت رسید.

وی ادامه داد: یکی از حماقت های آمریکا در به شهادت رساندن سردار سلیمانی و یاران ایشان به عهده گرفتن این عملیات تروریستی و ناجوانمردانه بود که موجب شد، عظمت شهید سلیمانی نه تنها در ایران، بلکه در دنیا چند برابر شود.

به گزارش ایسنا، معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، تصریح کرد: پس از شهادت سردار سلیمانی بر اساس نظرسنجی که از مردم به عمل آمد ۸۶ درصد مردم خواستار انتقام از آمریکا شدند که به همین پشتوانه سیلی محکمی به آمریکایی‌ها زده شد.

سنایی راد افزود: ما به دنبال جنگ نیستیم و این سیلی زده شد تا جنگی نشود، همچنین با هدف قرار دادن پهپاد آمریکایی ها ثابت کردیم که می توانیم ضربه زننده نخست هم باشیم و با تسخیر نفتکش انگلیسی ها بار دیگر ثابت کردیم پاسخ ضربات را هم می‌توانیم بدهیم.

وی افزود: شهید سلیمانی تنها یک شخص نبود، بلکه جریان و مکتبی بود که ولایت مداری در آن موج می زد، در مکتب او رشادت و شجاعت بسیار پررنگ بود، شهید سلیمانی در سطح راهبردی توانست ولادیمیر پوتین را متقاعد کند که می توان ایستادگی کرد، همچنین در سطح تاکتیکی در کنار نیروها می جنگید تا به آنان ثابت کند دشمنان شکست ناپذیر نیستند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، شهید سلیمانی را تنها محدود به میدان جنگ ندانست و گفت: سردار سلیمانی تنها یک مرد جنگی نبود، بلکه او با اخلاصی که داشت در سطوح معنویت هم درخشان بود و اخلاق مداری را در حین جنگ به نیروهایش سفارش می کرد.

سنایی راد در خصوص یکی از ویژگی‌های مهم شهید سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی به معنای واقعی کلمه یک مدیر جهادی بود و معنای خستگی را نمی دانست. هیچ شخص و یا اشخاصی نمی توانند این شهید را به جناحی متصل کنند، چرا که خط قرمزهای خاص ایشان بر مبنای ولایت بود.

وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک عارف به تمام معنا است و عرفان او هم اسلامی بود و هم ایرانی، باید گفت آن شهید قبل از شهادتش برای سنگ مزارش هم برنامه‌ای داشت که مبادا بیت المال در آن دخیل شود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا با بیان اینکه اگر قرار است راه سلیمانی ها را ادامه دهیم باید قوی شویم، گفت: یکی از مکان هایی که می توان به کمک آن وضعیت کنونی کشور را بهبود دهیم شرکت در انتخابات و انتخاب افراد صالح است، همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می تواند نمایش قدرت ایران باشد چراکه مشارکت مردم در انتخاب مسئولان نظام می‌تواند به جهانیان ثابت کند که مردم ایران همواره به پای نظام اسلامی ایستاده‌اند.

سنایی راد تصریح کرد: اگر سمت و سوی رای مردم مکتب شهید سلیمانی باشد افرادی که توسط آنان انتخاب می شوند در بهبود روند اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور موثر خواهند بود.

وی گفت: قدرت فقط نباید نظامی باشد، بلکه باید در اقتصاد، فرهنگ و سیاست به جایگاه قابل قبولی برسیم و یکی از مکان‌هایی که می‌تواند در این امر مثمر ثمر واقع شود، مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام

نظر شما