شناسهٔ خبر: 38301573 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد:

افزایش ۲۹ درصدی کمک نیکوکاران یزدی به نیازمندان

مشعل چی گفت: کمک مالی نیکوکاران یزدی در سال۹۸ نسبت به سال گذشته ۲۹ درصد افزایش داشته است.

صاحب‌خبر -

غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با اشاره به افزایش 29 درصدی کمک نیکوکاران  یزدی به ایتام و کودکان نیازمند استان در 10 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته،بیان کرد: خیرین یزدی طی 10 ماهه نخست سال جاری 10 میلیارد و 300 میلیون تومان در قالب طرح اکرام و محسنین به ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمک کردند.

 

وی افزود: طرح‌های اکرام ایتام و محسنین ازجمله طرح‌های  خدا پسندانه وموفق کمیته امداد استان است ودر حال حاضر۱۵ هزار و ۱۳۳ حامی نیکوکار حمایت ۳۹۲۴ یتیم و کودک نیازمند تحت پوشش کمیته امداد استان یزد را بر عهده‌ دارند.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بیان کرد: با توجه به فرهنگ غنی مردم نیکو کار استان یزد، مردم این استان همیشه در کارهای خیر پیشرو بوده و هستند و اعتقادات مذهبی و دینی مردمان یزدی باعث شده تا در انجام امور خیرخواهانه حضور حداثری داشته باشند.

 

وی با دعوت از نیکوکاران استان برای مشارکت در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین خاطر افزود:مردم نیکوکار استان می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در سراسر استان، یتیم (اکرام ایتام)  و یا فرزند نیازمند (محسنین) موردنظر خود را انتخاب کرده و ماهیانه حداقل به مبلغ 30 هزار تومان به آن‌ها کمک  نقدی کنند.

 

مشعل چی  افزود: درحال حاضر روشهای پیشرفته در این زمینه برای دریافت کمک های مردمی وجود دارد که مردم می توانند آنها را انتخاب کنند.کد دستوری #035*8877* تلفن همراه، ارسال پیامک بدون متن به 8877، بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه، درگاه‌های اینترنتی emdad.ir  و  ekram.emdad.irاز جمله این روش هاست و mohsenin.ir  و hamsofreh.ir و همچنین شماره‌حساب 1811 نزد بانک ملی شعبه یزد و دستگاه‌های عابر بانک و کارت‌خوان برای سهولت در دریافت کمک‌های مردمی در نظر گرفته‌شده است.

 

مشعل چی خاطرنشان کرد:کمک‌های اهدایی از سوی مردم برای کمک به معیشت، هزینه تحصیلی و درمان افراد مورد نظر تحت پوشش هزینه می‌شود.

پایان پیام/ 683

نظر شما