شناسهٔ خبر: 38300112 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

امارات با سه ستاره خارجی در انتخابی جام جهانی

صاحب‌خبر -

با انتخاب یووانوویچ صرب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی امارات تحرکات برای سرو سامان دادن به اوضاع ناامیدکننده این تیم در رقابت های ملی آغاز شد. تیم شیخ نشین حاشیه خلیج فارس که در انتخابی جام جهانی 2022 از شرایط نابسامانی در مرحله اول انتخابی برخوردار است حالا در فاصله یکی دو ماه تا آغاز دوباره این رقابت ها در صدد بهره بردن از ستاره های خارجی به عنوان تبعه این کشور در جمع ملی پوشان خود است.


روزنامه الاتحاد امروز در گزارشی مدعی شد سه بازیکن برزیلی و آرژانتینی شاغل در لیگ امارات بعد از نزدیک به پنج سال موفق به اخذ تابعیت این کشور شدند تا فدراسیون فوتبال بلافاصله مقدمات دعوت از آنها به اردوی آتی تیم ملی در ماه مارس 2020 را فراهم کند. کایو از العین، لیما از الوصل و تیگالی از الوحده سه بازیکن مد نظر فدراسیون فوتبال و یووانوویچ برای حضور در جمع ملی پوشان امارات هستند که از این پس دعوت خواهند شد.

 


اردوی آتی تیم ملی امارات از 13 و 14 مارس برگزار می شود و فدراسیون امارات بنا به درخواست سرمربی از 24 تا 30 بازیکن برای حضور در این اردو دعوت به عمل خواهد آورد که بنا به ادعای روزنامه الاتحاد برای اولین بار امارات هم به جمع کشورهای حاشیه خلیج فارس خواهد پیوست که از بازیکنان دو ملیتی بهره خواهد برد. امارات طی روزهای 26 و 31 مارس باید در دو بازی حساس به مصاف مالزی و اندونزی برود و حضور این سه ستاره می تواند مشکلات گلزنی این تیم را به حداقل برساند.


امارات در گروه G مقدماتی جام جهانی 2022 در پایان روز پنجم با یک بازی کمتر و کسب تنها 6 امتیاز از چهار بازی بعد از ویتنام 11 امتیازی، مالزی 9 امتیازی و تایلند 8 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و یووانوویچ امیدوار است با دعوت از بازیکنان دو ملیتی و سرشناس شاغل در لیگ فوتبال این کشور بتواند در دور برگشت نتایج مورد نظر برای صعود به مرحله نهایی را کسب کند.

برچسب‌ها:

نظر شما