شناسهٔ خبر: 38300076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

امام جمعه اقبالیه:

سردار سلیمانی پرچم جهاد را از شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرفته بود

حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: خدمت به اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه های سردار سلیمانی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مرتضی فاطمیان، عصر دوشنبه در مراسم اربعین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که در مسجد سیدالشهدا(ع) شهر اقبالیه و با حضور خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و روحانیون برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید سرافراز اسلام، گفت: شهید سلیمانی یادگار صادق و راستین سرداران شهید باکری، زین الدین و همت بود.

وی عنوان کرد: خدمت به اسلام و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی از دغدغه های سردار سلیمانی بود. همچنین پیوستن به کاروان شهدا، دعای هر روز او بود.

وی ادامه داد: سردار شهید سلیمانی آموخته بود اگر میدان جهاد و مبارزه علیه دشمنان و مستکبران عالم را ترک کنیم، خدای متعال لباس ذلت بر ملت خواهد پوشاند، در حقیقت او لباس عزت بر تن ملت بود.

امام جمعه اقبالیه تصریح کرد: این سردار عزیز دشمن را خوب شناخته بود و می‌دانست چگونه باید در مقابل دشمن ایستاد و مقاومت کرد، او پرچم جهاد را از شهیدان هشت سال دفاع مقدس گرفته بود.

نظر شما