شناسهٔ خبر: 38300053 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

عمر سوما؛ نقش اول پس از اتمام دیدار

مهاجم سرشناس اهل سوریه پس از پایان بازی علی‌رغم اینکه به میدان نیامد بیشتر از هر کسی در کانون توجه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه" استقلال نبرد مقابل الاهلی را باخت، در صورتی‌ که می‌توانست حداقل یک امتیاز از کویت با خودش به تهران بیاورد اما همه عوامل از مصدومیت بازیکنان کلیدی، تا اشتباهات محرز داوری دست‌ به‌ دست هم داد تا این تیم در مقابل نماینده عربستان تن به شکست بدهد.


 این در شرایطی است که درنهایت پس از گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص رسیدن و نرسیدن عمر السوما مهاجم برجسته سوری این تیم پیش از آغاز این دیدار، او در میدان حاضر نشد با وجودی که نام او در لیست نیمکت نشینان الاهلی به چشم می خورد.


شاید اگر سرمربی جوان تیم الاهلی مجبور به سه تعویض اجباری نمی شد سوما هم می توانست دقایقی در زمین حضور پیدا کند اما به هرحال او چه بازی بکند چه نکند مورد توجه هواداران و مسئولان تیم الاهلی است.

 


 پس از به صدا درآمدن سوت داور بازی به نشانه پایان دیدار تعدادی از تماشاگران سبز پوش الاهلی طاقت نیاوردند و با ورود به زمین بازی او را در آغوش گرفتند.

 

همچنین علاوه بر این، عمرسوما از محبت مسئولان و کادر این تیم هم بی بهره نماند و به لطف این برد به این مهاجم خطرناک نیز تبریک می گفتند به نوعی می توان او را نقش اول این بازی پس از به اتمام رسیدن این دیدار قلمداد کرد.

 

نظر شما