شناسهٔ خبر: 38299585 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم لبرون جیمز در دیدار ستاره های NBA پیروز شد

در شصت و نهمین مسابقه ستاره های لیگ بسکتبال NBA، تیم لبران جیمز موفق شد مقابل تیم جیانیس آنتتوکنمپو به پیروزی برسد.

صاحب‌خبر -

صبح امروز (دوشنبه) ۲۸ بهمن ماه ۱۳۹۸ شصت و نهمین مسابقه ستاره های لیگ بسکتبال NBA با عنوان NBA All Star ۲۰۲۰ به میزبانی شیکاگو برگزار شد که در پایان، تیم لبران جیمز با نتیجه ۱۵۷ – ۱۵۵ مقابل تیم جیانیس آنتتوکنمپو به برتری رسیدند.
برای احترام به روح و نام کوبی برایانت ستاره سابق بسکتبال NBA که به تازگی بخاطر سقوط هلی کوپتر شخصی اش به همراه دخترش درگذشت، بازیکنان تیم لبران جیمز با شماره ۲ (شماره پیراهن دختر کوبی برایانت) و بازیکنان تیم جیانیس آنتتوکنمپو همگی با شماره ۲۴ (شماره پیراهن کوبی برایانت) به میدان رفتند.
طبق اعلام مسئولان برگزاری این مسابقات، دیدارهای بعدی ستاره های NBA به میزبانی شهرهای ایندیانا پلیس، کلیولند و سالت لیک سیتی برگزار خواهد.
نتایج چهار کوارتر بازی دیشب به شرح زیر رقم خورد:
کوارتر اول: ۴۱ – ۵۳ تیم لبران
کوارتر دوم: ۵۱ – ۳۰ تیم جیانیس
کوارتر سوم: ۴۱ – ۴۱ مساوی
کوارتر چهارم: ۲۲ – ۳۳ تیم لبران
کوآی لنارد
در پایان این بازی، کوآی لنارد بازیکن تیم لس آنجلس کلیپرز که در ترکیب تیم لبران جیمز حضور داشت، با ثبت ۳۰ امتیاز، ۷ ریباند و ۴ پاس گل به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد تا جایزه ارزشمندترین بازیکن این دیدار که به نام “کوبی برایانت” نامگذاری شده بود را به خود اختصاص دهد. جیانیس آنتتوکنمپو نیز با ثبت ۲۵ امتیاز، ۱۱ ریباند و ۴ پاس گل بهترین بازیکن تیم جیانیس شد.

نظر شما