شناسهٔ خبر: 38298707 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کلنگ زنی دانشکده داروسازی بجنورد در آینده‌ای نزدیک

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: پروژه دانشکده داروسازی بجنورد در مساحت ۴۵۰۰ متر مربع در دست مطالعه است و به زودی کلنگ زنی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمود عباسی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: توسعه بیمارستان پورسینا آشخانه از ۳۲ به ۶۴ تخت در مساحت ۳۵۰۰ متر مربع شهرستان مانه وسملقان است که مطالعات آن انجام شده است.

عباسی به احداث مرکز جامع سلامت شهری بوعلی در بجنورد اشاره کرد و با بیان اینکه این مرکز در متراژ ۵۲۳ متر مربع اجرایی می‌شود، به احداث مرکز جامع سلامت روستایی بدرانلو اشاره کرد و افزود: این طرح در متراژ ۵۲۳ متر مربع احداث می‌شود.

او با بیان اینکه مرکز جامع سلامت روستایی محمدعلی پهلوان در مساحت ۵۲۳ متر مربع در بجنورد احداث می‌شود، به اجرای مرکز جامع سلامت روستایی راستقان، مرکز جامع سلامت روستایی الله وردی خان و مرکز جامع سلامت شهری شماره ۱ شیروان اشاره کرد.

عباسی خاطرنشان کرد: مرکز جامع سلامت شهری شماره ۲ شیروان در متراژ ۵۲۳ متر مربع از دیگر پروژه‌های در دست اجرای سال ۹۸ دانشگاه علوم پزشکی است.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی به احداث مرکز جامع سلامت روستایی گلیان در شیروان و احداث مرکز جامع سلامت روستایی خرتوت و مرکز جامع سلامت روستایی اینچه در مانه و سملقان اشاره کرد و گفت: این سه طرح هریک در مساحت ۵۲۳ متر مربع اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ ر

نظر شما