شناسهٔ خبر: 38298533 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اتفاق وحشتناک در بوشهر که بخیر گذشت!

مرد ۳۷ ساله‌ بوشهری که هنگام اقدام به خودکشی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بود با اقدام به موقع پلیس از اقدام به خودکشی نجات یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: مرد ۳۷ ساله‌ای که هنگام اقدام به خودکشی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته بود با اقدام به موقع ماموران وظیفه شناس پلیس از اقدام به خودکشی نجات یافت.

سرهنگ حمید رضا تنگستانی افزود: اوایل شب ۲۳ بهمن ۹۸ مردی ۳۷ ساله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و در حالی که گریه می‌کرد با صدای لرزان اعلام می‌دارد به دلیل داشتن اختلاف با همسرش به وسیله طنابی که به گردن خود بسته قصد خودکشی دارد و بلافاصله تلفن را قطع می‌کند.

او ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، به سرعت ماموران پلیس وارد عمل می‌شوند و یکی از کارشناسان متخصص روانشناسی پلیس، با شماره تلفن همراه او تماس می‌گیرد و علاوه بر مشاوره و تفهیم عواقب خودکشی از وی تقاضا می‌کند که طناب را از گردن خود بردارد، اما مخاطب از این کار امتناع می‌کند.

خضری تنگستانی گفت: ماموران و کارشناسان پلیس برای رسیدن عوامل انتظامی به منزل این فرد، به مدت ۲۰ دقیقه اقدام به صحبت و همدردی با او  می‌کنند تا از وقوع چنین حادثه دلخراش و جبران ناپذیری جلوگیری کنند.

او  ادامه داد: ماموران ضمن برقراری تماس مجدد با این فرد، با شیوه و شگرد خاصی شماره تلفن همسر و آدرس منزلش را می‌گیرند و با تماس و متقاعد کردن همسر او برای مراجعه آنی به منزل این فرد، نشانی دقیق را می‌گیرند و به سرعت به گشت خودرویی ابلاغ  می‌کنند تا در کمترین زمان ممکن در صحنه حاضر شوند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان  بوشهر عنوان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته سایر یگان‌های امدادی مانند اورژانس، اورژانس اجتماعی ۱۲۳، آتش‌نشانی در محل حاضر می‌شوند و پس از حضور عوامل و یگان‌های امدادی در صحنه، قفل ورودی منزل تخریب  می‌شود و با حضور به موقع در حالی که لحظاتی به عمر این فرد باقی نمانده بود نجات پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما