شناسهٔ خبر: 38297682 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۳هزار یتیم هرمزگان چشم انتظار خیران

بندرعباس- ایرنا- هم‌اکنون تعداد هشت هزار و ۵۰۰ یتیم و چهار هزار و ۵۰۰ فرزند محسنین تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان در آستانه سال نو چشم انتظار دستان پرمهر مردم نوع‌دوست و خیراندیش هستند.

صاحب‌خبر -

معاون توسعه‌ی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در ۱۰‌ماهه امسال خیران ۲۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال با ۶۵درصد افزایش به ایتام و فرزندان محسنین زیرپوشش این نهاد کمک کردند اما این میزان باتوجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه و مشکلات معیشتی ایتام پاسخ‌گویی رفع نیازهای ضروری و اولیه این خانواده‌ها نمی‌باشد.
سیاوش عامری عصر دوشنبه با اعلام این خبر افزود: این مهم مستلزم مشارکت بیش‌ازپیش آحاد جامعه و همراهی همه مسوولان متولی است.
وی بیان داشت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، تماس با شماره ۳۳۶۷۰۹۳۴-۰۷۶ و یا از طریق تلفن گویای ۳۲۸۸ و ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند.
این مسوول یادآورشد: طرح اکرام ایتام و محسنین یکی از طرح‌های موفق و موثر کمیته امداد در مدیریت فقر وکمک به نیازمندان است.
وی یادآور شد: در این طرح حامیان پس از ثبت‌نام و دریافت شماره کارت اختصاصی فرزند یا فرزندان معنوی‌شان، کمک‌های نقدی خود را به‌صورت مستقیم به‌حساب آن‌ها واریز می‌نمایند.
 هم‌اکنون تعداد ۳۸ هزار و ۶۲۰ حامی از ایتام و فرزندان محسنین هرمزگان حمایت می‌کنند که ۱۴ هزار و ۸۹۱ نفر از آنان بانوان نیکوکار هستند.

نظر شما