شناسهٔ خبر: 38295811 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ویژه برنامه‌های شهادت امامزاده علی بن باقر(ع) در کاشان اعلام شد

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت این امامزاده واجب‌التعظیم گفت: ویژه برنامه‌های شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) از روز شنبه ۲۶ بهمن تا روز شنبه سه اسفند برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

محمد خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن 27 جمادی الثانی، سالروز شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: شنبه سه اسفند 27 جمادی کاشانی سالروز شهادت این امامزاده واجب‌العظیم بوده و برنامه‌های ویژه برای ایام شهادت آن حضرت در نظر گرفته شده است.

وی ضمن اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته شده ویژه شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) افزود: یکی از برنامه‌ها حضور خادمان رسمی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) در مدارس شهرستان کاشان ویژه تبیین شخصیت آن حضرت است که از 26 تا 30 بهمن این ویژه برنامه اجرا می‌شود و بازخورد بسیار خوبی داشته است.

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت حداکثری از رسانه ها تاکید کرد: جمعه دو اسفندماه شب شعر ویژه شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) در مسجد محمدیان کاشان با همکاری شهرداری این شهرستان برگزار می‌شود و شاعران کاشانی به این مناسبت گرد هم آمده و در برنامه‌های درنظر گرفته شده شرکت می‌کنند.

وی از برگزاری مراسم عزاداری با همکاری ستاد مراسم قالیشویان خبر داد و ابراز داشت: حجت‌الاسلام فرحزاد سخنران ویژه مراسم بوده و سیدمهدی میرداماد و اسماعیل اخباری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز حاضران در جلسه را به فیض می رسانند.

خیرخواه ضمن اشاره به برنامه‌های روز شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) تصریح کرد: روز شهادت از ساعت 10 صبح تا اذان ظهر مراسم عزاداری برگزار می‌شود و حرکت کاروان پیاده روی نیز روز شهادت بعد از نماز ظهر و عصر از مسجد جامع کاشان به سمت آستان علی بن امام محمد باقر(ع) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری اعضای هیئت امنا تلاش های بسیار زیادی ویژه اجرای برنامه‌های شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) در این آستان انجام دادند، گفت: شامگاه شنبه نیز مراسم شام شهادت امامزاده علی بن امام محمد باقر(ع) همراه با آیین شمع گردانی، سخنرانی حجت الاسلام پناهیان و مداحی مهدی سماواتی و محمود شریفی برگزار می شود.

انتهای پیام/801

نظر شما