شناسهٔ خبر: 38290062 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان:

رسانه ها در زمین حریف بازی نکنند

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان گفت: رسانه ها نباید در زمین حریف بازی کنند، بلکه باید در جنگ نرم به علم روز مجهز شوند و با سواد رسانه ای در مقابل ضد انقلاب پیروز باشند.

صاحب‌خبر -

سردار حسینی امروز دوشنبه ۲۸بهمن در آیین اختتامیه  پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان کردستان، اظهار کرد: حرفه خبرنگاری، حرفه‌ای سخت و استرس زا است که عملکرد آن در حوزه‌های مختلف از سوی افراد   با دیدگاه های متفاوت مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی افزود: اطلاعات، انفجار اخبار لحظه ای است بر همین اساس رسانه ای موفق است که اخبار را در لحظه شکار و با بهره مندی از سه رکن اساسی دقت، سرعت و صحت منتشر کند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان، انصاف را امری مهم در حوزه رسانه ذکر کرد و افزود: اخبار انعکاس شده در رسانه ها باید بر مبنای انصاف صورت گیرد.

وی ادامه داد: بازتاب مشکلات و ارائه راهکارهایی برای بهبود عملکرد مدیران و حمایت از مردم از وظایف اصلی رسانه است.

حسینی عنوان کرد: رسانه ها نباید در زمین حریف بازی کنند، بلکه باید در جنگ نرم به علم روز مجهز شوند و با سواد رسانه ای در مقابل ضد انقلاب پیروز باشند.

وی با اشاره به اهمیت وحدت بین کشورهای مسلمان بیان کرد: مکتب سردار سلیمانی امروز بیش از گذشته بین همه کشورهای مسلمان ترویج می شود.

حسینی عنوان کرد: دشمنان با ترور فضای رسانه‌ای اراده جوانان و اهداف کشور را مورد هدف قرار می دهند که باید هوشیارانه عمل کرد.

وی افزود: رسانه ها اکنون باید با برشمردن مجلس انقلابی و نماینده اصلح از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنند و مردم را به حضور گسترده ترغیب و تشویق کنند.

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: اثرات ارسالی به این جشنواره در محورهای تعیین شده نشان از ظرفیت و قدرت بالای رسانه در استان است که باید از آن به عنوان جهاد اکبر یاد کرد.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی نماینده ولی فقیه در کردستان،  نیز در ادامه اظهار کرد: بشر برای توسعه ارتباط تاریخی از صدر اسلام تاکنون تلاش های فراوانی را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه امروز رسانه مرز و مکانی را نمی‌شناسد، افزود: مرزهای رسمی برای اطلاع رسانی برداشته شده و دسترسی اخبار در سراسر جهان به راحتی انجام می شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، رسانه را یک کار فرهنگی دانست و بیان کرد: یک فرهنگ باید در جهان حاکم باشد در واقع در دین حق که کتاب هدایت است همه چیز در جای خود قرار دارد و بشر اگر با قدرت فهم به این برنامه الهی نگاه کند در بهترین مسیر قرار می‌گیرد.

حسینی شاهرودی در ادامه ذکر کرد: زمانی می رسد که همه افراد دین حق را درک و ادیان مختلف آن را انتخاب می‌کنند لذا نیازمند راه ارتباطی بشریت است.

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی تنها بعد نظامی نیست، عنوان کرد: دشمنان در کنار فشارهای نظامی به جهان در بخش فرهنگی نیز اقدامات بزرگی برای نشر اخبار انجام داده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی ما باید با هوشیاری و بصبرت در این میدان حرکت کنیم.

انتهای پیام

نظر شما