شناسهٔ خبر: 38289825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بشار رسن: هرجا آقا یحیی بخواهد برایش بازی می‌کنم/ ایران هیچ مشکلی برای میزبانی ندارد

هافبک عراقی پرسپولیس نشان داده یک بازیکن خارجی ایده‌آل برای این تیم و فوتبال ایران محسوب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، بشار رسن فوتبالیست فوق‌العاده‌ای است. همین که یک بازیکن عراقی سه فصل در یک تیم ایرانی دوام آورده نشان می‌دهد او نسبت به بازیکنان هموطنش که در تیم‌های ایرانی حضوری مقطعی داشته‌اند بازیکن کم حاشیه‌تر و با دیسیپلین‌تری است.

با این حال شاید اگر مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس وجود نداشت یا کمتر بود، هم برانکو هم کالدرون و البته یحیی گل‌محمدی بیشتر و بهتر از این بازیکن استفاده می‌کردند. بشار که اخیراً گل حیاتی تساوی در دربی را به ثمر رسانده در دیدار با الدحیل کارآیی چندانی نداشت اما در مصاحبه با سایت باشگاه پرسپولیس می‌گوید این باخت نباید پرسپولیسی‌ها را نگران کند.

بشار درباره اشتباهات داوری در بازی‌های آسیایی پرسپولیس هم دیدگاه منطقی و منصفانه ای دارد و صحبت‌هایش در این خصوص می‌تواند برای همبازیانش جالب توجه و الگو باشد.

آخرین وضعیت تیم: ما شروع خوبی در نیم‌فصل دوم داشتیم و بعد از دو برد خوب مقابل تراکتورسازی و نفت آبادان که باعث تثبیت صدرنشینی‌مان شد، در دربی هم خوب بازی کردیم. خوشحالم که در آن بازی توانستم یک گل مهم برای پرسپولیس بزنم و هنوز شیرینی آن برایم از بین نرفته است.

شکست مقابل الدحیل: بازی سختی بود. همیشه کار در آسیا سخت است. متأسفانه در ۱۵ دقیقه اول روی اشتباه خودمان گل خوردیم و نتوانستیم گل‌ها را جبران کنیم. الدحیل تیم بسیار خوبی است که ۶ ملی‌پوش قطری و ۴ بازیکن خارجی خیلی خوب دارد.

آنها دو گل زدند و خیلی زود رفتند عقب و ۱۱ نفره دفاع کردند. در نیمه دوم ما صاحب توپ و میدان بودیم ولی حریف بسته بازی می‌کرد و نتوانستیم آنطور که باید موقعیت خلق کنیم. این فوتبال است و یک روز می‌برید و یک روز هم می‌بازید. نباید بیش از حد ناراحت باشیم. هنوز چیزی تمام نشده و ۵ بازی دیگر داریم. امیدوارم بتوانیم الشارجه را ببریم تا هم جبران باخت هفته اول شده باشد و هم در جدول وضعیت‌مان را بهتر کنیم.

شرایط خود از زمان حضور یحیی گل‌محمدی و کادر فنی جدید: من در تعطیلات نیم‌فصل بودم که تمرینات تیم شروع شد و کمی دیر به تیم ملحق شدم. آقا یحیی مربی خیلی خوبی است. بازیکنان و هواداران او را قبول داشتند چون نتایج خوبی در تیم شهر خودرو گرفت.

تغییر پست: هر دستوری که کادر فنی بدهد من در زمین پیاده می‌کنم و هر جا آقا یحیی بخواهد من بازی می‌کنم. ان‌شاءالله امسال هم در هر دو جام قهرمان می‌شویم و در آسیا هم از گروهمان صعود می‌کنیم.

اشتباهات داوری علیه تیم‌های ایرانی در آسیا: ما هم به فینال لیگ قهرمانان رفتیم و نگفتیم با کمک داور رسیدیم اما مثلاً فصل قبل با چند اشتباه داوری حذف شدیم. به نظر من این اشتباهات داوری در همه جای دنیا هست و هیچ عمدی پشت آن نیست.

مقابل الدحیل هم اشتباهات خودمان باعث شد ببازیم و نباید زیاد روی مسائل داوری تمرکز کنیم. ممکن است این اشتباهات برای تیم‌های عربی یا ژاپنی هم پیش بیاید. خودمان باید تمرکزمان را بالا ببریم و گفتم که در آسیا کار سخت است. موقعیت کمتر گیرتان می‌آید و باید از آنها استفاده کنید.

AFC قصد داشت میزبانی را از تیم‌های ایرانی بگیرد: من در این چند سالی که در ایران هستم هیچ نکته منفی‌ای ندیده‌ام. همه چیز عالی بوده و چه در تهران و چه سایر شهرها خیالمان راحت‌ بوده؛ حتی من با بازیکنان قطری و بعضی دوستانم در تیم‌های دیگر که صحبت می‌کردم، به من می‌گفتند از حضور در ایران راضی بودیم و هیچ مشکلی وجود نداشت. امیدوارم هواداران ما مثل همیشه در ورزشگاه آزادی پرسپولیس را حمایت کنند و دوباره با کمک آنها خوب نتیجه بگیریم.

نظر شما