شناسهٔ خبر: 38289810 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنان :

قریب ۷ هزار رأی اولی در انتخابات مجلس شرکت می کنند

عرب خراسانی تعداد دانش آموزان پایه دوازدهم مدارس استان سمنان را حدود هفت هزار نفر ذکر کردوگفت: این تعداد دانش آموز برای نخستین بار به پای صندوق رای می روند ودررویداد مهم سیاسی امسال مشارکت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «علی‌اکبرعرب خراسانی» در همایش حماسه رأی اولی‌های استان سمنان، مشارکت بالای مردم به ویژه نسل جوان و آینده ساز انقلاب در انتخابات را سیلی محکم دیگری بر چهره ی استکبار و بهترین راه مقابله با دشمن  عنوان کردوگفت: سه هزار و ۷۵۲ نفر دختر و سه هزار و ۷۹۱ نفر پسر برای نخستین بار با شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در سرنوشت سیاسی کشور مشارکت می کنند.

 

معاونپرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه دانش آموزان همواره به‌خوبی نقش خود را در انتخابات ایفا خواهند کرداضافه کرد: آموزش‌وپرورش بر مبنای سیاست و برنامه‌ریزی‌ها و ذات کاری خود، بلوغ سیاسی و رشد دانش آموزان در این حوزه خود قرار داده است و بر این اساس اقدامات خود را به‌پیش می‌برد.

 

وی مشارکت پرشور جوانان در انتخابات را یکی از حساس‌ترین صحنه‌های سیاسی و جلوه‌ای از دموکراسی و مردم سالاری  برشمردوادامه داد: مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشوری، جوانان هستند و حضور آنها در تحولات سیاسی، اجتماعی وعلمی، در سرنوشت کشور بسیار مؤثر است.

 

عربخراسانی از برگزاری ۱۱ همایش متمرکز شهرستانی باهدف موج‌آفرینی و شوق‌آفرینی در خصوص انتخابات در استان سمنان خبردادوگفت: آگاه‌سازی نقش دانش آموزان در تعیین سرنوشت فردای کشورمهمترین هدف از برگزاری این قبیل مراسمها است.

 

معاون پرورشی اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه بالغ‌بر ۲۲۰ همایش مدرسه محور نیز در سراسر استان با حضور دانش آموزان از پایه اول تا چهارم انجام شد، ابراز داشت: تلاش شد تا اطلاع‌رسانی برای رشد بلوغ سیاسی دانش آموزان صورت گیرد.

 

وی حضور پرشورجوانان رأی اولی در کنار مردم استان سمنان در انتخابات مجلس یازدهم، را گامی برای رسیدن به ایرانی بهتر و پیشرفته دانستواظهارامیدواری کرد:با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، دانش آموزان نقش حماسی خود را در اسفندماه سال جاری و انتخابات به‌خوبی ایفا کنند.

 

عرب خراسانی تصریح کرد: انتخابات بهترین راه برای حفظ و صیانت از کشور در عرصه‌های مختلف داخلی و بین المللی است.

 

 

پایان پیام/ 276

نظر شما