شناسهٔ خبر: 38289415 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

قلیچ در گفتگو با آنا:

برتری پرسپولیس مقابل شارجه قطعی است/ سرخ‌پوشان صعود نکنند جای تعجب دارد

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: نماینده سرخ‌پوش ایران از شارجه امارات برتر است و قطعاً مقابل این حریف اماراتی برنده می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 19:05 فردا دومین دیدارش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را برابر شارجه امارات برگزار می‌کند. هر دو تیم در گام نخست بازنده شدند با این تفاوت که سرخ‌پوشان ایران مهمان الدحیل قطر بودند و شارجه میزبان التعاون عربستان بود.

وحید قلیچ در خصوص دیدار پرسپولیس با شارجه به خبرنگار ورزشی آنا اظهار کرد: سرخ‌پوشان ایران چاره‌ای جز رسیدن به پیروزی مقابل شارجه ندارند و البته که شرایط آن‌ها بهتر از حریف اماراتی است. در آخرین تمرینات پرسپولیس قبل از سفر به امارات حضور داشتم و شرایط بازیکنان بسیار مساعد بود و نشان دادند عزم جزمی برای شکست شارجه دارند.

وی با اشاره به این موضوع که نباید شارجه را دست‌کم گرفت، تصریح کرد: حریف عربی پرسپولیس روی کاغذ ضعیف‌تر است اما نباید بازیکنان تیم تصور کنند به‌آسانی برنده می‌شوند. شارجه اگر مقابل پرسپولیس تن به شکست دهد امیدش برای صعود به مرحله بعدی کم می‌شود و برای اینکه چنین اتفاقی رقم نخورد، بازیکنان این تیم با تمام وجود تلاش خواهند کرد تا از سد سرخ‌پوشان ایران بگذرند.

دروازه‌بان پیشین پرسپولیس افزود: غفلت برابر هر تیمی مسلماً ضرر خواهد داشت و بازیکنان شارجه هم اگر شرایط را مناسب ببینند در استفاده از فرصت‌هایی که نصیبشان می‌شود، کوتاهی نخواهند کرد. بازیکنان پرسپولیس باید آگاهانه و بدون اشتباه بازی کنند و از همان ابتدای مسابقه بر توپ و میدان حاکم شوند تا عنان کار در دستشان باشد.

وی تأکید کرد: شکست شارجه رقم می‌خورد به شرطی که تمامی بازیکنان با سرعت، دقت و هوشمندی بازی کنند و با ارائه نمایشی برتر حریف را مغلوب قدرتشان نمایند. یحیی گل‌محمدی مربی صاحب سبکی است و می‌تواند برنامه‌های متنوعی را برای رسیدن به دروازه شارجه در اختیار شاگردانش قرار دهد تا پیروزی در این مسابقه مهم رقم بخورد. قطعاً گل‌محمدی راه‌های گلزنی به حریف اماراتی را به بازیکنانش نشان داده و یقین دارم پرسپولیس از سد شارجه عبور می‌کند.

قلیچ عملکرد آنتونی استوکس را در بازی‌های اخیر بسیار خوب دانست و یادآور شد: مهاجم ایرلندی که اخیراً به پرسپولیس آمده باهوش و قبراق است و بدون تردید یکی از گلزنان تیم مقابل شارجه خواهد بود. علی علیپور هم در شرایط خوبی قرار دارد و می‌تواند همچون گذشته به سرخ‌پوشان کمک کند. کریستین اوساگونا هنوز نتوانسته نمایش فوق‌العاده‌ای ارائه کند و باید بیشتر درون زمین توانایی‌هایش را نشان دهد.

وی صعود پرسپولیس را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا قطعی دانست و افزود: سرخ پوشان ایران در تمامی نقاط زمین بازیکنان خوبی دارند و برای آنکه از گروهشان صعود کنند با مشکل خاصی مواجه نخواهند شد. دقت و تمرکز بالای بازیکنان پرسپولیس منجر به کسب پیروزی‌های زیادی خواهد شد و اگر این تیم نتواند به دور بعدی صعود کند جای تعجب دارد.

انتهای پیام/4048/

نظر شما