شناسهٔ خبر: 38289253 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

تقابل بین اصولگرایان بالا گرفت:

فرمان انتخاباتی رهبر پایداری چی ها صادر شد / مصباح یزدی خطاب به اعضای جبهه پایداری: روش جبهه پایداری در انتخاب نامزدها روشی منطقی و مشروع است/ از انگ‌های سیاسی نهراسید

آیت الله مصباح یزدیخطاب به اعضای شورای جبهه پایداری گفت: وقتی سیاسیون ما هنوز به رشد لازم برای تعامل صحیح نرسیده اند، شما راه منطقی و شرعی خود را ادامه دهید و از انگ های سیاسی نترسید. او تاکید کرد روشی که جبهه پایداری برای انتخاب نامزدها به کار گرفته روشی منطقی و مشروع است. بدین ترتیب آیت الله مصباح یزدی از هوداران خود خواست تنها به لیست جبهه پایداری رای دهند و از انگ های سیاسی نترسند. کاندیداهای جبهه پایداری به دلیل وجود قالیباف و هوادارانش حاضر نشدند در لیست اصولگرایان قرار بگیرند جبهه پایداری اعلام کرده دلیل عدم همراهی ؛ فساد مالی و ... افراد حاضر در لیست اصول گرایان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش دیده بان ایران؛  آیت الله مصباح یزدی شب گذشته خطاب به اعضای شورای جبهه پایداری گفت: وقتی سیاسیون ما هنوز به رشد لازم برای تعامل صحیح نرسیده اند، شما راه منطقی و شرعی خود را ادامه دهید و از انگ های سیاسی نترسید.


رئیس موسسه امام خمینی(ره)همچنین همه مومنین را به توسل و دعا سفارش موکد نمود.

گفتنی است سه روز قبل نیز نظر حضرت آیت الله مصباح در تایید روش جبهه پایداری در تعامل با سایر گروه‌های سیاسی و تعیین نامزدهای انتخاباتی، در سایت و کانال ایشان منتشر شده بود.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما