شناسهٔ خبر: 38287566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برگزاری شب فرهنگی تبریز در اصفهان در سال آینده

اصفهان - رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از برگزاری شب فرهنگی تبریز در اصفهان در سال آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی عطریان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به سفر هنرمندان، فعالان فرهنگی و مسئولان و مدیران سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به شهر تبریز برای برگزاری رویداد نخستین شب فرهنگی اصفهان در تبریز، اظهار داشت: نشست مشترک مدیران مراکز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با همتایان خود در تبریز در ساختمان شهرداری این شهر برگزار و توافقاتی برای همکاری های مشترک انجام شد.

وی با بیان اینکه اگر قرار است اقدامات مشترکی میان دو سازمان انجام شود، برنامه‌ریزی آن تنها مربوط به مدیران عالی آنها نیست و این همگرایی باید بین مدیران مراکز تخصصی شکل گیرد، بیان داشت: تعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و تبریز در حوزه‌های تخصصی گردشگری، ادبیات، نمایش، سینما، امور کتابخانه‌ها، موسیقی و کودک شکل خواهد گرفت و انتظار ما این است که گفت‌وگوهای کوتاه شکل‌گرفته میان مدیران مراکز تخصصی دو سازمان تبدیل به طرح شده و زمان‌هایی برای اجرای آنها در نظر گرفته شود.

رئیس اداره هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان رویداد شب فرهنگی اصفهان در تبریز را فتح بابی برای مسیری طولانی برای همکاری‌های مشترک معاونت‌های فرهنگی شهرداری‌های دو کلانشهر اصفهان و تبریز دانست و گفت: امیدوارم در سال ۹۹ موفق به اجرای چندین برنامه و اقدام مشترک شویم و مراودات میان هنرمندان و چهره‌های شاخص دو شهر را افزایش دهیم. قطعاً ما آغازکننده این راه هستیم و مردم و نخبگان آن را ادامه خواهند داد.

وی از برگزاری شب فرهنگی تبریز در اصفهان در سال ۹۹ بنا بر توافق باحجت‌الاسلام احمد حمیدی رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز خبر داد.

گفتنی است، نخستین برنامه شب‌های فرهنگی اصفهان با چشم‌انداز اقامه گفت‌وگومندی بر اساس توسعه صنایع خلاق و گردشگری به همت معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار شد.

نظر شما