شناسهٔ خبر: 38286461 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

«او» برای پس گرفته شدن قهرمانی سال ۲۰۱۴ از سیتی سر از پا نمی‌شناسد

تهران- ایرنا- «استیون جرارد» اعتراف کرد که وی مشتاقانه در انتظار این است تا ببیند که آیا اقدامات تنبیهی احتمالی علیه منچسترسیتی توسط لیگ برتر جزیره قهرمانی سال ۲۰۱۴ را از این تیم خواهد گرفت یا خیر.

صاحب‌خبر -

اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) جمعه شب هفته گذشته اعلام کرد که باشگاه منچسترسیتی به دلیل نقض فاحش مقررات بازی جوانمردانه مالی به مدت ۲ فصل از حضور در لیگ قهرمانان محروم خواهد بود؛ تصمیمی که باشگاه انگلیسی قصد دارد در دادگاه حکمیت ورزش (کاس) به آن اعتراض کرده و فرجام‌خواهی کند.

این احتمال نیز وجود دارد که در صورت اعمال اقدامات تنبیهی مستقل توسط لیگ برتر جزیره، تیم تحت «پپ گواردیولا» از عنوان قهرمانی خود در سال ۲۰۱۴ خلع شده و با کسر امتیاز نیز مواجه شود.

بدنبال این گمانه زنی‌ها، جرارد که هم اکنون هدایت باشگاه رنجرز را عهده‌دار است و در سال ۲۰۱۴ به همراه لیورپول با ۲ امتیاز کمتر از سیتی در رتبه دوم جای گرفت و عنوان قهرمانی را از دست داد، در این خصوص گفت: تازه این خبر را خوانده‌ام. منتظر می‌مانیم و خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

وی ادامه داد: بدیهی است که یوفا حکم یا تنبیه واقعا پرقدرتی را اعمال کرده است. اطمینان دارم آنها فرجام‌خواهی می‌کنند بنابراین منتظر نتیجه آن خواهیم نشست.

کاپیتان اسبق قرمزهای آنفیلد افزود: سپس خواهیم دید که آیا لیگ برتر جزیره به طور مستقل اقدام خواهد کرد یا خیر اما اگر به شدت مجازات یوفا نگاه کنید، خواهید دید که اتفاق و تخلف واقعا جدی و بدی رخ داده است. بنابراین واقعا مشتاق هستم تا نتیجه این داستان را بدانم. تا زمانی که مجازات لیگ برتر اعلام نشود، بیش از این اظهارنظر نمی‌کنم اما «به دلایل کاملا واضح» برای شنیدن این خبر، بسیار مشتاق هستم.

نظر شما