شناسهٔ خبر: 38286384 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

امام جمعه اهواز:

شهادت سردار سلیمانی جان تازه ای به انقلاب اسلامی داد

امام جمعه اهواز گفت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و پس از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان شامگاه گذشته در آیین رونمایی از پوستر شهدای مقاومت در مصلای اهواز، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس اظهار داشت: راه و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی و حماسه‌ای که در زمان حضور و پس از شهادت وی در کشور و استان خوزستان شکل گرفت جان تازه‌ای به انقلاب داد.

امام جمعه اهواز بیان داشت: ملت ایران به ویژه خوزستانی‌ها در یوم الله ۲۲ بهمن نشان دادند که در مسیر انقلاب اسلامی جانفشانی می‌کنند و جانفشانی‌ها به برکت خون شهدای عزیزی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با بیان اینکه دشمن توجه ویژه‌ای به مسئله انتخابات در کشور دارد، عنوان داشت: و همانطور که در تشییع پیکر شهید سردار سلیمانی و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال مشارکت بی‌نظیر مردم را شاد بودیم به فضل خدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز مردم انقلابی و بصیر حضور پیدا خواهند کرد.

لازم به ذکر است، پوستر شهدای مقاومت با هدف ترویج فرهنگ و سیره و سبک زندگی شهدای مقاومت، به زندگی و خاطرات شهدای همچون، شهید عماد مغنیه، شهید حاج قاسم سلیمانی، شهید حسین همدانی، شهید حسن تهرانی مقدم، شهید فتحی شقاقی، شهید محمد ناصری، شهید حسن شاطری، شهید عباس موسوی، می‌پردازد. /۹۴۵۶/پ310/ب1

نظر شما