شناسهٔ خبر: 38284425 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بجنورد| مدیران و مسئولان باید مشکل راه‌های صعب‌العبور را حل کنند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مدیران و مسئولان در هر حوزه‌ای که هستند باید راه‌های صعب‌العبور را شناسایی کنند و پس از بازدیدهای فنی مدیران به بیان راهکارها و نقطه‌نظرات خود بپردازند تا تصمیم واحدی اتخاذ شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدعلی شجاعی در نهمین جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، اظهار داشت: باید تمامی مدیران با وجود مشکلات در انجام امور محوله کوتاهی نکنند و با توجه به امکانات موجود تمام تلاش خود را انجام دهند.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به اینکه مدیریت، پیش‌بینی حوادث از قبل و داشتن آمادگی برای اقدامات لازم است، افزود: در بارش برف چند روز گذشته باید ادارات متولی بحث پیش‌بینی سازمان هواشناسی را 24 ساعت قبل از وقوع جدی می‌گرفتند تا بتوانیم از حوادث پیش‌آمده پیشگیری کنیم لذا نیاز به وحدت رویه بیشتری است.

شجاعی تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای حل مشکلات راه‌های صعب‌العبور در روز انتخابات را الزامی دانست و خاطرنشان کرد: مدیران و مسئولان در هر حوزه‌ای که هستند باید راه‌های صعب‌العبور را شناسایی کنند و پس از بازدیدهای فنی مدیران به بیان راهکارها و نقطه‌نظرات خود بپردازند تا تصمیم واحدی اتخاذ شود تا قبل از برگزاری انتخابات شاهد اقدامات عملیاتی باشیم.

وی اضافه کرد:  انتخابات مربوط به نظام و حاکمیت است و همه باید پای کار باشند تا حوزه مشارکت مردمی به‌عنوان سرمایه‌های اصلی اجتماعی حفظ شود.

39 شعبه صعب‌العبور در سطح استان داریم

رئیس ستاد انتخابات استان نیز در نهمین ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان گفت: 39 شعبه صعب‌العبور در سطح استان داریم که این تعداد به‌تفکیک شهرستان‌ها شامل اسفراین 2 شعبه، بجنورد 7، شیروان 6، فاروج 8، مانه و سملقان 9 و راز و جرگلان 7 شعبه است.

دکتر ولی‌الله حیاتی تصریح کرد: شعب صعب‌العبور استان به اداراتی همچون راهداری و حمل‌ونقل، هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان اعلام شده که باید اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: دو روز قبل از برگزاری انتخابات باید تمام دستگاه‌های مرتبط از تمامی مسیرهای صعب‌العبور بازدید کنند و نباید شاهد قطع خدمات برق و مخابرات در روز انتخابات باشیم.

حیاتی در پایان گفت: بخشداران مرکزی را مکلف کرده‌ایم تا حل مشکل راه‌های صعب‌العبور را پیگیری کنند.

انتهای پیام/314/ز+

نظر شما