شناسهٔ خبر: 38282576 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت کشور | لینک خبر

استاندار هرمزگان در نشست با بانوان شاغل در استانداری هرمزگان:

بانوان توانمندی در مجموعه استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان شاغل هستند

استاندار هرمزگان از تلاش بانوان شاغل در استانداری هرمزگان قدردانی کرد و گفت: در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، بانوان توانمندی مشغول به کار هستند که از جمله آنها در استانداری هرمزگان است و شاهد تلاش های گسترده ای از سوی آنان برای ارائه خدمات به مردم هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ فریدون همتی در نشست با بانوان شاغل در استانداری هرمزگان با تبریک سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته بزرگداشت مقام مادر و زن، عنوان کرد: توجه ویژه به نیروی انسانی در دستگاه های اجرایی بسیار مهم و دارای اولویت است و در این راستا ما تلاش کرده‌ایم تا امکانات مناسب برای نیروی انسانی شاغل در استانداری هرمزگان فراهم شود.


وی از تلاش بانوان شاغل در استانداری هرمزگان قدردانی کرد و افزود: در مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان هرمزگان، بانوان توانمندی مشغول به کار هستند که از جمله آنها در استانداری هرمزگان است و شاهد تلاش های گسترده ای از سوی آنان برای ارائه خدمات به مردم هستیم.

استاندار هرمزگان ادامه داد: استفاده از ظرفیت بانوان توانمند در عرصه های مدیریتی یکی از سیاست های مهم دولت تدبیر و امید بوده که ما نیز تلاش کردیم با انتصاب بانوان توانمند در مسئولیت‌های بسیار مهم از ظرفیت‌های این قشر در راستای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر استان استفاده کنیم.

همتی خاطرنشان کرد: خوشبختانه بانوان در زمینه های مختلف به ویژه در عرصه مدیریت توانسته‌اند عملکرد رضایت بخشی را در استان هرمزگان داشته باشند و این امر بیانگر توانایی های گسترده این قشر است.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بانوان شاغل در استانداری هرمزگان به عنوان مجریان برگزاری انتخابات در مجموعه ستاد انتخابات استان، در ایجاد شرایط برگزاری انتخاباتی قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم تلاش های گسترده ای داشته اند.

استاندار هرمزگان اظهار داشت: همچنین در راستای توسعه خدمات بهداشتی و درمانی برای بانوان در هرمزگان، بیمارستان تخصصی زنان و زایمان در بندرعباس احداث شده و به زودی به بهره برداری می‌رسد.

همتی تصریح کرد: اختصاص حق مرزی به کارمندان دستگاه‌های اجرایی در هرمزگان از جمله دیگر مواردی بوده که مورد پیگیری قرار گرفته است.

نظر شما