شناسهٔ خبر: 38280458 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا؛

الاهلی - استقلال؛ کار سخت مجیدی با لشکری از مصدومان/ پاختاکور - شهرخودرو؛ شاگردان سرآسیایی به دنبال جبران

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- استقلال در دومین بازی خود در دور گروهی لیگ قهرمانان به مصاف الاهلی خواهد رفت.
به گزارش آریا، تساوی شاگردان مجیدی برابر الشرطه عراق، حالا فشار بیشتری را بر روی آبی پوشان ایران برای برد رقیب عربستانی ایجاد کرده است. گرچه استقلال برابر الشرطه هم بدشانس بود و هم بی دقت، اما بی راه نیست که بگوییم آن ها جدی ترین رقیب الاهلی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا محسوب می شوند.
الاهلی عربستان در حال حاضر با 33 امتیاز در رده سوم لیگ عربستان قرار دارد. آن ها فصل را با برانکو ایوانکوویچ آغاز کردند. این همکاری اما آنچنان دوامی نداشت تا مرد محبوب پرسپولیس، نیمکت تیم عربستانی را وداع بگوید. اما حالا نیز وضعیت آن ها چندان تفاوتی نسبت به اول فصل ندارد. مدیران و هواداران الاهلی عربستان از عملکرد کریستین گروس رضایت کافی را نداشتند و عذر او را نیز خواستند تا در نهایت با صالح المحمدی به توافق رسیدند. اما گفته می شود وی در اردوی الاهلی حضور ندارد و نمی تواند برای بازی با استقلال بر روی نیمکت تیمش بنشیند.
اما شاید جدی ترین معضل آبی های میدان، مصدومیت های پرتعداد بازیکنان کلیدی این تیم باشد. سیاوش یزدانی هنوز به آمادگی صد در صدی نرسیده است و احتمال غیبتش حتی در لیست بازی وجود دارد. مهدی قائدی نیز که همچنان وضعیتش مشخص نیست. اما از آن سوی میدان عمر السومه بعد از طی دوران مصدومیتش به بازی با استقلال خواهد رسید و احتمالاً در ترکیب اصلی تیمش قرار خواهد داشت.
این دیدار از ساعت 19:00 آغاز خواهد شد.

- در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در دومین بازی مرحله گروهی، دو تیم پاختاکور ازبکستان و شهرخودرو ایران به مصاف هم می روند. تیم شهرخودرو در حالی در دومین بازی گروهی اش در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الهلال می رود که آن ها فصل قبل در رده چهارم لیگ ایران جای گرفتند و بخاطر قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی، شانس صعود به پلی آف لیگ قهرمانان آسیا را کسب کردند. شهرخودرو که حالا مجتبی سرآسیابی را روی نیمکت خود می بیند، در بازی اول پلی آف، با نتیجه 2 بر 1 الرفاع بحرین را شکست داد و در بازی دوم پلی آف در ضربات پنالتی از سد السیلیه گذشت و راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شدند که در هفته اول با نتیجه 2 بر 0 مغلوب الهلال عربستان، مدافع عنوان قهرمانی شدند.
شهرخودرویی ها که نیم فصل اول زیر نظر یحیی گل محمدی بازی کردند و در نیم فصل دوم مجتبی سرآسایی را روی نیمکت خود می بینند، در 19 بازی گذشته، 9 پیروزی، 5 تساوی و 5 شکست داشته اند و همچنین آمار 16 گل زده و 12 گل خورده را نیز به ثبت رسانده اند و با 32 امتیاز در رده پنجم جدول جای دارند.
در آن سوی میدان پاختاکور ازبکستان به دلیل قهرمانی در لیگ ازبکستان، به صورت مستقیم راهی لیگ قهرمانان شده است و در هفته اول موفق شد که با نتیجه 2 بر 1 شباب الاهلی امارات را شکست دهد.
این دیدار از ساعت 14:30 آغاز خواهد شد.

نظر شما