شناسهٔ خبر: 38279380 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

توزیع نفت سفید برای خانوارهای روستایی زنجان ۲۰ درصد رشد یافت

زنجان - ایرنا - مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: توزیع نفت سفید برای خانوارهای روستایی فاقد گاز از ابتدای سالجاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۲۰ درصدی یافته است.

صاحب‌خبر -

حمدالله حبیبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در استان زنجان ۹۵۲ روستا داریم که از این تعداد ۹۱۲ روستای دارای سکنه  است و در سالجاری به ۴۸۷ روستای فاقد گاز با بیش از ۳۰ هزار خانوار نفت سفید توزیع شده است.

وی تاکید کرد: امسال با تلاش شرکت ملی نفت و گاز تعداد روستاهای فاقد گاز طبیعی از ۴۸۷ روستا به ۴۰۰ مورد کاهش یافته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: خانوارهای استفاده کننده از نفت سفید امسال از ۳۰ هزار به ۲۳ هزار کاهش یافته است.
حبیبی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون نزدیک به ۴۰۰ میلیون لیتر نفت سفید در بین ۲۳ هزار خانوار در ۴۰۰ روستای استان زنجان توزیع شده است.
وی خاطر نشان کرد: خانوارهای دارای سهمیه نفت سفید سوخت بیشتری دریافت کردند و این مهم به واسطه سرمای قابل توجه و تداوم برودت هوا در استان زنجان و کشور بوده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان گفت: برای خانوارهای زیر پنج نفر هر کالا برگ با سهمیه ۲۰۰ لیتری، بیش از این تعداد ۳۰۰ لیتر در ماه نفت سفید توزیع می شود.
حبیبی یادآوری کرد: به رغم این میزان توزیع سوخت سه مرحله نفت سفید فوق العاده برای مصرف کنندگان به دلیل برودت هوا اعلام کرده ایم.
وی ادامه داد: شیوه توزیع نفت سفید در شهرستان های سلطانیه، خرمدره و ابهر به روش الکترونیکی از طریق کارت بانکی است تا اطمینان حاصل شود که سوخت به دست مصرف کننده واقعی رسیده است.
به گفته مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان، در شهرستان های طارم، زنجان، ایجرود، ماهنشان و خدابنده نیز به روش کالابرگ نفت سفید توزیع می شود.
حبیبی تاکید کرد: در این شهرستان ها نیز به زودی توزیع نفت سفید به روش الکترونیکی انجام خواهد شد.  

نظر شما