شناسهٔ خبر: 38279220 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان فارس: از آرای مردم صیانت می شود

رئیس ستاد انتخابات استان فارس از آمادگی ۳ هزار ۲۲۷ شعبه اخذ رای در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۰۰ شعبه اخذ رای ثابت و ۹۲۷ سیار شعبه سیار هستند.

صاحب‌خبر -

احمد احمدی زاده در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در شیراز، خواستار رعایت اصل بی طرفی در انتخابات شد و اظهار داشت: مردم نگران صیانت از آراء نباشند و همه امکانات و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات پرشور ومشارکت حداکثری در انتخابات فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در استان فارس، گفت: از این تعداد بیش از ۱۹۱ هزار و ۵۶۰ نفر رای اولی هستند.

احمدی زاده گفت: پیش بینی شده حدود ۶۴ هزار نفر از عوامل در برگزاری انتخابات در استان فعالیت داشته باشند.

رییس ستاد انتخابات فارس از آمادگی ۳ هزار ۲۲۷ شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۲۳۰۰ شعبه اخذ رای ثابت و ۹۲۷ سیار شعبه سیار هستند که ۴ شعبه اخذ رای در شیراز برای اقلیت‌های دینی است.

وی از آمادگی کامل ۹۳ حوزه انتخابیه استان برای برگزاری انتخابات اطلاع داد و افزود: از این تعداد ۱۵ حوزه اصلی و ۷۸ حوزه مربوط به فرعی است.

به گزارش خبرگزاری فارس، تبلیغات کاندیدا‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن آغاز شده است و تا ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه یکم اسفند ادامه دارد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روز جمعه ۲ اسفند ۹۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/987002

نظر شما