شناسهٔ خبر: 38279173 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برپایی مسابقات قرآن منطقه‌ای کارکنان فنی و حرفه‌ای در اهواز

مسابقات منطقه‌ای حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و اذان کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان در اهواز برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هشتمین دوره مسابقات منطقه‌ای حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم قرآن و اذان کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان به میزبانی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای مرکز خوزستان برگزار شد.

این مسابقات که با تلاوت حسین سواری قاری نوجوان خوزستانی و حائز رتبه برتر مسابقات تلویزیونی اسراء آغاز شد با داوری محمدجواد محمدی‌مجد و عقیل فریسات همراه بود.

بر اساس این گزارش، محمدرضا پیمان از بوشهر رتبه اول رشته حفظ را کسب کرد. رضا زمانی از فارس و سید‌محمدجواد شبر به ترتیب رتبه‌های اول و دوم رشته قرائت را به دست آوردند.

در رشته مفاهیم قرآن، زهره صادق‌زاده از کهگیلویه و بویر‌احمد رتبه اول، مسعود مدرس از شیراز رتبه دوم، غلامرضا عبداللهی از بوشهر رتبه سوم و شهلا زنده‌دل از خوزستان رتبه چهارم را کسب کردند.

در رشته ترتیل بخش بانوان، زلیخا حیاتی از بوشهر و زینب رضایی از کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب حائز رتبه‌های اول و دوم شدند.

در رشته ترتیل آقایان نیز به ترتیب رضا ابراهیمی از بوشهر، محمدجواد شاهسوندی از فارس و علی مردان‌خلفه از خوزستان اول تا سوم را کسب کردند و در رشته اذان نیز حجت دهقان از فارس، هومان دُربین از بوشهر و فرج‌الله گشتاسب از یاسوج به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/م

نظر شما