شناسهٔ خبر: 38279172 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارشناس سیاسی: اقتدار ایران در گرو تقویت گفتمان انقلابی است

یزد- ایرنا- کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیات علمی دانشگاه یزد گفت: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های داخلی و بین‌المللی در گرو تقویت همه جانبه گفتمان انقلابی و ارزش‌های معنوی نظام منطبق با بیانیه گام دوم است.

صاحب‌خبر -

 اکبر غفوری یکشنبه‌شب در هفدهمین نشست اندیشه‌ورزی «والعصر» با موضوع «توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم» افزود: گفتمان انقلاب همان اهداف و آرمان‌های والای نظام بر اساس دیدگاه‌های حضرت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری و عمل به وصایای شهیدان است.

وی ادامه داد: شناخت دقیق سیره امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری و تکیه به اصول و ارزش‌ها با روحیه انقلابی و مدیریت جهادی موجب تحقق گفتمان انقلاب در برابر توطئه‌های دشمنان می شود.

غفوری که عضو گروه علوم سیاسی دانشگاه یزد است در ادامه  اظهار داشت: مطالعه دقیق بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری تدوین و ابلاغ شده است باید به عنوان یک فعالیت مهم و اساسی مدنظر همه مسوولان و نخبگان برای رسیدن به اهداف متعالی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

این کارشناس سیاسی اظهارداشت: تحقق ابعاد مختلف این بیانیه بنا به توصیه‌های مقام معظم رهبری ضامن عزت، سعادت و  حرکت رو به جلو انقلاب در مواجه با مسائل مختلف است که انجام آن باید توسط همگان جدی گرفته شود.

این نشست با حضور اقشار مختلف از جمله روحانیان ، طلاب، پژوهشگران، هنرمندان، فعالان فرهنگی و علاقه‌مندان در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد.

تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب، تسریع در رشد و انتشار گفتمان انقلاب ، تبیین صحیح و شفاف مواضع در چارچوب نظریه‌ نظام انقلابی، امیدآفرینی و افزایش روحیه جهادی و انقلابی در جامعه از اهداف برگزاری نشست‌های والعصر است.

این نشست با همکاری حوزه هنری، اداره کل تبلیغات اسلامی و ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان برگزار شد.

سلسله نشست‌های اندیشه‌ورزی والعصر در راستای تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب یکشنبه‌ هر هفته برگزار می‌شود.

نظر شما