شناسهٔ خبر: 38279010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان اعلام کرد:

تعداد واجدین شرایط رأی دادن در هرمزگان یک میلیون و 174 هزار و 164 نفر است/اخذ رأی در هزار و 318 شعبه در هرمزگان انجام می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان هرمزگان را یک میلیون و 174 هزار و 164 نفر اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سعید ناجی با بیان اینکه در استان تمامی مراحل انتخابات به غیر از مرحله نهایی به صورت الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: اولین استانی هستیم که دستگاه احراز هویت را از وزارت کشور تحویل گرفته ایم و در تمامی شعب اخذ رأی در هرمزگان این دستگاه استفاده خواهد شد.

 
وی تعداد واجدین شرایط رأی دادن در انتخابات در استان هرمزگان را یک میلیون و 174 هزار و 164 نفر اعلام کرد و افزود: تعداد آقایان واجد شرایط رای دادن در استان 594 هزار و 172 نفر و خانم ها  579 هزار و 992  نفر است و از این شمار 72 هزار و 402 نفر نیز رای اولی هستند.
 
رئیس ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به تعداد شعب اخذ رای در استان، گفت: هزار و 318 صندوق و شعبه رای در نظر گرفته شده که 782 شعبه ثابت و 536 شعبه سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی اخذ رأی را انجام می‌دهند.
 
ناجی خاطرنشان کرد: با توجه به وقوع سیل اخیر در شرق استان تمهیدات لازم به منظور تسهیل در رای گیری در این منطقه به ویژه شهرستان های جاسک و بشاگرد صورت گرفته است و برای رای گیری در مناطق سخت گذر و دور دست نیز از بالگرد و ماشین های کمک دار استفاده می شود.
 
وی با تاکید بر اینکه اجرای قانون شفافیت مالی در زمینه انتخابات در استان با جدیت پیگیری می‌شود، افزود: در زمینه تبلیغات انتخابات مجلس یازدهم، قانون آیین نامه شفافیت مالی تصویب شده است که بر اساس بند ۷ و ۸ این قانون، نامزدهای انتخاباتی باید شماره حساب و مسئول مالی تعیین و به فرمانداران اطلاع رسانی کنند که اقدامات لازم در این خصوص نیز انجام شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما