شناسهٔ خبر: 38278978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون وزیر ورزش و جوانان خبر داد:

ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی در همه‌ی استان‌ تا دوسال آینده

معاون امور ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان از تشکیل مراکز نوآوری و شکوفایی در همه‌ی استان‌ها تا دو سال آینده خبر داد.

صاحب‌خبر -

«محمد مهدی تندگویان»  در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی(منش) منش اتفاق بسیار خوبی در حوزه جوانان و یک هم‌افزایی موثر با جهاد دانشگاهی برای آموزش جوانان است.

وی گفت : در این مراکز جوانان ایده ، طرح و خلاقیت خود را می آورند و به شرکت تبدیل می کنند و بعد از توانمندی اقتصادی خارج می شوند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: در بازدیدی که از مرکز نوآوری و شکوفایی (منش) ایلام داشتم خوشبختانه تیم های بسیار خوبی استقرار داشتند و حرکات خوب و مثبتی صورت گرفته است و امیدواریم که با هم افزایی همه‌ی دستگاه ها بتوانیم شاهد به ثمر نشستن اهداف این مراکز باشیم.

تندگویان تصریح کرد: هم‌اکنون این مراکز در 6 استان کشور راه‌اندازی شده و  امیدواریم تا پایان این دولت همه‌ی استان‌های کشور دارای مراکز نوآوری و شکوفایی شوند.

به گزارش ایسنا، مهندس تندگویان در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان نیز طرح سرباز ماهر را از جمله طرح های موفق و نوینی دانست که با همکاری جهاد دانشگاهی در استان های کشور و از جمله ایلام در حال اجرا است و در این زمینه از همکاری جهاددانشگاهی ایلام تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

نظر شما