شناسهٔ خبر: 38278976 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مبارزه انتخاباتی می‌تواند مرزهای اخلاق را در نوردد

فرماندار دلگان گفت: تغییر مفهوم رقابت‌ انتخاباتی به مبارزه انتخاباتی، می‎تواند مرزهای اخلاق را در نوردد.

صاحب‌خبر -

مجتبی شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: انتخابات سالم تنها محدود و منحصر به فرآیند اجرایی و قانونی انتخابات و رعایت موارد قانونی نیست بلکه رفتار و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و حامیان آنها را نیز دربرمی‌گیرد و چه بسا نامزدها وظیفه مهم‌تری در حاکم ساختن یک فضای سالم و به عبارت والاتر، اخلاقی را در انتخابات دارند.

فرماندار دلگان افزود: فضای سالم و رقابتی انتخابات می تواند زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر فراهم نماید و موجب می شود مردم با فراغ خاطر، با دیدگاه درست و با عقلانیت نامزد انتخاباتی مورد نظر خود را روانه مجلس کنند تا پیگیر مطالبات و خواسته های آنان در سطح ملی باشد که این رقابت سالم نیازمند فضایی بدور از بداخلاقی، تحقیر، توهین و تخریب است.

وی ادامه داد: در چنین فضایی نامزدهای انتخاباتی به تناسب برنامه هایی که ارائه می دهند و با تشریح سوابق و عملکرد خود پا به عرصه رقابت انتخاباتی بگذارند تا مردم نیز با شناخت و آگاهی لازم از روی برنامه ها و عملکرد نامزدها سرنوشت چهار ساله شهر خود را رقم بزنند.

شجاعی بیان کرد: در این شهرستان نیز مانند سایر نقاط استان و کشور تبلیغات کاندیدها توسط طرفدارانشان در حال انجام است، امیدواریم با حضور گسترده مردم در انتخابات افراد شایسته‌ و دغدغه‌مند راهی بهارستان شوند.

انتهای پیام/3139

نظر شما