شناسهٔ خبر: 38278973 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۹۰۱ کودک بازمانده از تحصیل در چهارمحال و بختیاری شناسایی شد

قائدامینی گفت: ۹۰۱ کودک بازمانده از تحصیل در استان شناسایی و روند برای رفع مشکلات این کودکان در دستور کار قرار داده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «فرحناز قائدامینی» شامگاه (یکشنبه ۲۷ بهمن) در نشست شورای آموزش و پرورش این استان گفت: با تشکیل کمیته‌ای متشکل از آموزش و پرورش، علوم پزشکی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) تمامی این کودکان شناسایی شده اند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: افزایش حداکثری پوشش دوره پیش‌دبستانی یکی از برنامه‌های اولویت‌دار آموزش و پرورش است.

 

وی در ادامه گفت: در همین راستا برنامه توسعه کمی و کیفی دوره پیش‌دبستانی در مناطق دارای ضریب محرومیت و کمتر توسعه‌ یافته در دستور کار قرار گرفته است.

 

قائد امینی همچنین از رسیدگی به اعتراض معلمان استان در خصوص نحوه رتبه بندی فرهنگیان خبر داد و گفت: بخشی از مشکلات این حوزه برطرف شده و امید است در ادامه نیز این مشکلات برطرف شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به حضور پرشور رای اولی‌ها در انتخابات، اظهار داشت: دانش آموزان پیش از حضور در انتخابات، با شرکت در انتخابات شوراهای دانش آموزی تمرین دموکراسی می‌کنند.

 

پایان پیام/ 361

نظر شما