شناسهٔ خبر: 38277207 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گربه رباتیک هوشمند تا لیوان هوشمند «ویسلی»

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها استفاده از رباتهای هوشمند در رستورانها بسیار رایج است.این رباتهای هوشمند ظاهر و کارکردهای مختلفی دارند. در این میان یکی از جذاب ترین ربات های موجود را می توانBellaBot دانست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از هک کردن سایت کمیته المپیک و حساب های توییتر بارسلونا، هکرها در اقدامی عجیب و جالب تلاش کرده اند به مخاطبان خبری اشتباه بدهند. این خبر اشتباه حاکی از بازگشت نیمار به تیم بارسلونا است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شاید اگر قرار باشد عجیب ترین ماسک تصفیه هوای جهان را شناسایی کنیم، باید به ماسک AO اشاره کنیم. این ماسک فوق العاده جالب بی شباهت به اسباب بازی های فیلمهای تخیلی نیست.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک لیوان هوشمند موسوم به «ویسلی»، وضعیت نوشیدن خوراکی های مختلف و به عبارتی دقیق تر حجم کالری های مصرفی کاربران را نشان می دهد. مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوشی جدید نوکیا مجوز چین را دریافت کرد. می دانیم که نوکیا برنامه های چندانی برای MWC 2020 برنامه ریزی کرده بود ، اما با توجه به تحولات ناشی از ویروس کرونا و لغو کنگره جهانی موبایل، برنامه های نوکیا نیز به هم ریخت.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما