شناسهٔ خبر: 38275987 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مرکز درمانی موقوفه حضرت قائم (عج) در نسیم‌شهر افتتاح شد

لیلا امیدی

آئین افتتاحیه مرکز درمانی حضرت قائم (عج) از موقوفات میرزا احمدخان مشیرالسلطنه با حضور مجتبی عبدالهی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، حجت‌الاسلام شرفخانی - رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیری - حجت الاسلام پیران، مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان و جمعی از مسئولان ادارات اوقاف و امور خیریه برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مجتبی عبدالهی با اشاره به امکانات این مرکز درمانی گفت: این درمانگاه در زمینی با مساحت ١٤٠٠ متر مربع و٧٢٠٠ متر بنا ساخته شده است که از دو بخش درمانگاه و کلینیک تشکیل می‌شود. در فاز اول درمانگاه افتتاح شد و در فاز بعد که سال آینده صورت می گیرد کلینیک و بخش های اتاق عمل سرپایی و تخصصی به همراه ٢٠ تخت ساخته می‌شود. احداث این درمانگاه می تواند کمک حال مردم نسیم شهر باشد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه با مبلغ حدود یکصد میلیارد ریال ارزشگذاری شده و با حدود یکصد و پنجاه میلیارد ریال تجهیزات جهت ارائه خدمات به مردم نسیم شهر راه اندازی شده است.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان تهران اشاره ای هم به اهداف سازمان اوقاف کرد و گفت: هدف سازمان اوقاف این است که موقوفه ها را احیاء و سرمایه‌گذاری کرده و به ارزش افزوده برسانیم تا بتوانیم در جهت نیات بهره برداری برسانیم. یکی از این نیت‌های واقفین بحث درمانی است که تلاش می کنیم آن را احیاء کنیم. وقف یک خیرات ابدی است که برای خیرین و واقفین می ماند و چشمه جوشان ابدی است. ما باید وقف را در بین همه مردم ترویج کنیم. با وقف می توان عدالت  اجتماعی را ایجاد کرد.

حجت الاسلام شرفخانی، رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف هم در ادامه این مراسم واقفین را افراد مهربان دانست و گفت: واقفین تجلی مهربانی هستند و نیاز مردم و شهر خود را دیده و اموال خود را بر اساس آن نیاز وقف کردند. کسی که مهربانی را از اهل بیت آموخته هر جا نیاز باشد پیشقدم می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما