شناسهٔ خبر: 38275639 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

::پاریس- مراسم میلاد حضرت زهرا(س) در مرکز اسلامی فرانسه

صاحب‌خبر -
گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما  از پاریس درباره  مراسم میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن که در مرکز اسلامی فرانسه برگزار شد.
در این مراسم شاد و معنوی که جمعی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت با ملیت‌های مختلف حضور داشتند رئیس مرکز اسلامی فرانسه در خصوص ویژگی‌های حضرت زهرا (س) از نگاه قرآن و عترت پرداخت.
حجت الاسلام مکی با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های زن مسلمان و پیرو بانوی دو عالم تربیت فرزندان شایسته جامعه اسلامی است گفت این تنها وظیفه بانوان مسلمان نیست بلکه یکی مهمترین ویژگی‌هایی که بانوان ما می‌توانند از ام الائمه (س) تاسی بگیرند اثرگذاری در جامعه بر اساس اصول اسلامی است.
<div id="video-display-embed-code_4526671" ><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/2648181/4526671?width=350&height=250"></script></div>

در ادامه این مراسم باشکوه آقای آزاد رئیس مکتب زینب (س) فرانسه به ایراد سخن پرداخت و یکی از مداحان اهل بیت (ع) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛ در قالب مداحی به بیان صد صفت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا (س) پرداخت.
در پایان این مراسم فرح بخش و معنوی نیز با کیک تولد مادر خوبی‌های دو عالم از میهمانان پذیرایی شد و به بانوانی که نامشان مشابه نام دختر رسول خدا (ص) است هدایایی اهدا گردید.

نظر شما