شناسهٔ خبر: 38275620 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خونبهای شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است

مشهد- ایرنا- یکی از رهبران جبهه مقاومت اسلامی عراق گفت: شهید سلیمانی یک شهید معمولی و فقط از آن ایران نیست او شهیدی متعلق به همه کشورهای آزادیخواه بود و خونبهای سپهبد شهید سلیمانی خروج آمریکا از منطقه است.

صاحب‌خبر -

سید هاشم الحیدری یکشنبه شب در یادواره رهبران مقاومت اسلامی در دانشگاه فردوسی مشهد افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص خروج آمریکا از منطقه و انتقام سخت با بصیرت، شجاعت، اراده فولادی و یقین در اجرا تصمیم گرفته‌اند.

وی ادامه داد: از زمان شروع غیبت کبری تا کنون تصمیم امام(ره) در ۱۲ بهمن ۵۷ مبنی بر تعیین دولت و سپس تصمیم رهبر معظم انقلاب در خصوص خروج آمریکا از منطقه از بزرگترین تصمیمات شمرده می‌شود.

الحیدری گفت: امام راحل با یک فریاد شروع کرد هیچ امکانات و فضای مجازی در اختیار نداشت اما وصل به خدا بود و با ایمان به خدا، راه اسلام و دین کار خود را شروع کرد و بعد از مدتی فریاد او به نهضت مردمی و سپس به حکومت اسلامی تبدیل شد و اکنون جبهه وسیعی را در بر گرفته و نور انقلاب همه جا پخش شده است.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یکی از آثار و رویش های انقلاب است افزود: سلیمانی‌ها زیاد هستند. حاج‌قاسم مومن به خدا، ۴۰ سال در خط مقدم و میدانهای سخت، قوی، معتقد به ولایت فقیه و سرباز ولایت بود. رهبر شیعیان نیجریه هم به خاطر پیروی از ولایت در زندان است و اگر بگوید به ولایت کاری ندارد او را آزاد می‌کنند.

او ادامه داد: شکست داعش با گفت و گو و مذاکره به دست نیامد بلکه با خونبهای جهاد، مقاومت و زیر پرچم ولایت به دست آمد.

در ابتدای این مراسم چند نفر از دانشجویان اهل نیجریه، عراق، سوریه، پاکستان و فلسطین نیز در خصوص ویژگی‌ها و رشادت‌های شهید سلیمانی صحبت‌هایی را مطرح کردند.

 در حاشیه این مراسم پایگاه مقاومت قدس به منظور فعالیت دانشجویان خارجی دانشگاه فردوسی مشهد در راه مقاومت افتتاح شد.

نظر شما