شناسهٔ خبر: 38275307 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

اطلاعیه وزارت علوم درباره مرحله دوم آزمون استخدامی

وزارت علوم درخصوص افراد معرفی شده مرحله دوم آزمون استخدامی این وزارتخانه اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در اطلاعیه‌ای، از داوطلبان معرفی شده در مرحله دوم آزمون استخدامی این وزارتخانه که اطلاعات خوداظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید شده است درخواست کرد جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمان‌بندی مندرج در جدول به این وزارت مراجعه کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع آن دسته از افراد معرفی شده مرحله دوم در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، می‌رساند:

داوطلبانی که اطلاعات خود اظهاری و مدارک و مستندات آنان توسط دستگاه تایید شده است موظفند جهت شرکت در مصاحبه استخدامی با به همراه داشتن اصل و کپی مدارک ذیل، طبق زمانبندی مندرج در جدول به وزارت علوم تحقیقات و فناوری مراجعه کنند.

داوطلبانی که دارای رتبه اول تا سوم در مقطع تحصیلی میان دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود را دارا می‌باشند، کارنامه تحصیلی خود که رتبه داوطلب در آن ذکر شده و یا گواهی معتبر از دانشگاه را ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: اسامی چند برابر ظرفیت هفتمین آزمون استخدامی اعلام شد

برگزیدگان المپیاد‌های علمی دانشجویی، ارائه گواهی معتبر از برگزارکنندگان المپیاد‌های علمی دانشجویی ضروری است. مقالات علمی- پژوهشی و علمی- ترویجی (نشریات داخلی و خارجی معتبر)، مقالات چاپ شده در کنفرانس‌ها و همایش‌های معتبر ملی نمایه شده در (ISC و یا CIVILICA) و همایش‌های بین المللی، کتاب تالیفی یا ترجمه، ثبت اختراع، گواهی ثبت اختراع مورد تایید مراجع ذیصلاح (سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و یا بنیاد ملی نخبگان)، کسب مقام در المپیاد‌های علمی، جشنواره‌های معتبر علمی (خوارزمی، جوان خوارزمی، رازی و فارابی) و فناوری، هنری، فرهنگی و ادبی، دینی، رسانه، کودکان و نوجوانان، زنان، دولت و نهادها، سینمایی) و گواهینامه بین المللی کاربری کامپیوتربرخی از مدارکی هست که باید ارائه شود.

دارا بودن مدرک معتبر نرم افزار تخصصی مرتبط با شغل، ارائه کارنامه قبولی آزمون استخدامی و مدارک معتبر زبان (TOLIMO- MSRT-IELTS-TOEFL) از دیگر مدارکی هست که درخواست شده است.

عدم مراجعه در موعد مقرر برای انجام مصاحبه استخدامی به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی گردیده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی در این خصوص نخواهد داشت.

اطلاعیه وزارت علوم درباره مرحله دوم آزمون استخدامی

انتهای پیام/

نظر شما