شناسهٔ خبر: 38275239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

خبر به روزرسانی می شود

برف و کولاک برخی مدارس آذربایجان شرقی را تعطیل کرد

اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای، از تعطیلی و یا شروع با تاخیر برخی مدارس استان در شیفت صبح، به علت بارش برف و کولاک خبر داد.

صاحب‌خبر -

به دنبال بارش سنگین برف، کولاک و برودت شدید هوا ، دوشنبه،  28بهمن، در نواحی پنجگانه تبریز مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره های اول و دوم متوسطه از ساعت 9:30 شروع به کار می کنند. 

همچنین در اسکووشهر جدیدسهند، آذرشهر ، گوگان ، ایلخچی مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

در کندوان کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل است.

در مرند تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در شهرستان بناب  مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی در مهربان شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در کندوان و ترکمانچای کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی خواهند بود.

تمامی مدارس روستایی اهر در تمامی دوره تحصیلی شیفت صبح تعطیل و در شهر، مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی  تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه در اهر با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در هریس نیز کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی خواهند بود.

در خسروشاه مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل و دوره اول و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی  مراغه تعطیل و  مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل است.

همچنین در هشترود، تمامی مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

تمامی مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شیفت صبح شهرستان ملکان نیز تعطیل خواهند بود.

مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی شهرستان سراب در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

کلیه مدارس شهری و روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تیکمه داش در شیفت صبح تعطیل خواهند بود.


همچنین در بستان آبادمدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی شهری و روستایی شیفت صبح تعطیل خواهند بود.

در میانه نیز کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

همچنین در چاراویماق کلیه مدارس روستایی در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل و در شهر مدارس استثنائی، پیش دبستانی و ابتدایی شیفت صبح تعطیل و مدارس دوره اول  و دوم متوسطه با یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

مدارس استثنائی، پیش دبستانی، ابتدایی و دوره اول متوسطه شهری و روستایی تعطیل و مدارس دوره دوم متوسطه شهرستان عجب شیربا یک ساعت تاخیر شروع به فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما