شناسهٔ خبر: 38275033 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

برق در استان تهران قطع و وصل می‌شود

امروز در شهرهای استان تهران برق قطع و وصل شده است که این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، امروز در شهرهای استان تهران برق قطع و وصل شده است که این موضوع نارضایتی مردم را در پی داشته است.

قطع شدن برق در نقاط مختلفی از استان تهران از پیش اعلام‌نشده بود. به همین دلیل شهروندانی که در محل زندگی یا سکونتشان با قطع شدن برق مواجه شدند حسابی از این موضوع گله‌مند هستند. اهمیت موضوع وقتی بیشتر می‌شود که بدانیم قطع شدن برق در بعضی از نقاط استان تهران چند ساعت طول کشیده است. برای بررسی بهتر وضع برق در نقاط مختلف استان تهران این موضوع را از زبان خبرنگاران شهرهای مختلف استان برای شما روایت می‌کنیم.

در چند فاز از شهر جدید پردیس با قطعی برق 3 ساعته روبه‌رو بوده‌ایم که به دلیل کارهای عملیاتی کمبود گاز در شمال کشور بوده است. در شهرستان دماوند امروز برق وصل بوده مشکلی در این حوزه نداشته‌ایم.

امروز در بعضی از محله‌ها که تعدادشان هم زیاد نیست برق شهروندان قطع شد که وصل شدن مجدد آن‌یک ساعت طول کشید.

در بعضی از محله‌های ورامین هم امروز برق تعدادی از مشترکان قطع شد که ظاهراً" مشکل از خط اصلی بوده است.

امروز در شهر قدس برق قطع نشد اما در روزهای گذشته مشترکان با مشکل در این حوزه مواجه شدند. البته برق در محله‌های محدودی و در مدت‌زمان کمی در شهر قدس قطع‌شده است.

اداره برق تهران نیز توضیح داد: به آگاهی می‌رساند با توجه به‌شدت گرفتن سرما در زمستان، الویت گازرسانی در این فصل به بخش خانگی اختصاص می‌یابد و درنتیجه به دلیل محدودیت در تولید برق توسط نیروگاه‌های گازی، ناگزیر خاموشی‌های ناخواسته به هم‌وطنان تحمیل می‌شود.

بنابراین از عموم مشترکین محترم تحت پوشش شرکت توزیع نیروی برق استان تهران خواهشمندیم که با کاهش 10 درصدی برق (خاموش کردن حداقل یک لامپ اضافی و کم کردن یک‌درجه‌ای دمای هوای منزل) موجبات تأمین برق پایدار برای کلیه هم‌وطنان در سراسر کشور را فراهم آوریم.

انتهای پیام/ 67065/ت/ث30

نظر شما