شناسهٔ خبر: 38275017 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

امام جمعه بوشهر:

حضور حماسی مردم در انتخابات، یک «نه» محکم به جهان استکبار است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، انتخابات را یکی از نماد و ارکان نظام مردم‌سالاری دینی دانست و گفت: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲ اسفندماه یک «نه» محکم به جهان استکبار است.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر یکشنبه در نشست با اعضای ستاد انتخابات صداوسیمای استان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خط مقاومت به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی به ویژه جهان استکبار در پی عدم حضور مردم در انتخابات هستند.

وی با قدردانی از تلاش کارکنان رسانه ملی و استانی، انتخابات را یکی از نماد و ارکان نظام مردم‌سالاری دینی دانست و افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲ اسفندماه یک «نه» محکم به جهان استکبار است.

صفایی بوشهری بیان کرد: مجلس شورای اسلامی یکی از مؤلفه‌های قدرت است و هر چه این مجلس قوی‌تر باشد مؤلفه‌های قدرت نظام قوی‌تر می‌شود و اقتدار در عرصه‌های دفاعی و امنیتی، اجتماعی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی را در پی دارد.

وی با تأکید بر اعلام کردن شاخص‌های نماینده تراز نظام جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی گفت: صداوسیما باید شاخص‌هایی که حضرت امام راحل و مقام معظم رهبری باید مرتب به مردم گفته شود تا مردم بر اساس این شاخص‌ها کاندیدای موردنظر را انتخاب کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان از صداوسیما خواست شاخص‌های احترام به قانون و اجرای آن در تمامی مراحل را به عنوان فرهنگ اخلاقی انتخابات تبیین کند.

وی با تأکید بر بصیرت افزایی در انتخابات کاندیداهای مجلس گفت: تبلیغات، انتخابات و رفتار همگان پس از انتخابات بر اساس قانون باید موردتوجه قرار بگیرد.

صفایی بوشهری قانون را تونل سلامت کار دانست و بیان کرد: همگان باید از این تونل و ریل قانون عبور کنند تا انتخاباتی سالم داشته باشیم که صداوسیما باید این مهم دائم متذکر شود.

وی اظهار داشت: نقش مهم مردم در عرصه‌های گوناگون و معماری و همیاری نظام تأثیرگذار است چراکه هر انتخابات یک نوع معماری برای ارتقا بخشی نظام و احکام آن محسوب می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر نقش مهم اعتماد مردم به نظام را مورداشاره قرار داد و بیان کرد: این مهم مایه اعتماد مردم برای رأی دادن می‌شود و زمینه حضور حداکثری در انتخابات را فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری انتخابات را حلقه واسطه‌ای محکم میان مردم و نظام دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات یعنی حضور در چارچوب نظام و حمایت از تشکیلات و ساختار قانون و تأیید آن تلقی می‌شود.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب همیشه مردم را دعوت به حضور پرشور و شعور در انتخابات کرده‌اند گفت: حضور مردم در انتخابات لبیک گفتن به ندای مقام معظم و به معنی ولایت‌مداری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر انتخابات را مقاومت سیاسی نامید و گفت: جهان استکبار همواره به دنبال حضور کمرنگ مردم در انتخابات برای سلطه بر امور کشور است که حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» محکم به جهان استکبار است که تحت عنوان مقاومت سیاسی مطرح‌شده است.

وی برکات و آثار انتخابات را برشمرد و بیان کرد: برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید با یک برنامه‌ریزی منطقی همراه با جامعه‌شناسی و روان‌شناسی باشد.

صفایی بوشهری با بیان اینکه انتخابات فضا را برای حضور بیگانگان و طمع آنان از بین می‌برد خاطرنشان کرد: دشمنان در مقام مقابله با انقلاب و این حرکت سیاسی مردمی در ابعاد امنیتی و اجتماعی هستند که نقطه اشتراک تمامی دشمنان، عدم حضور و یا مشارکت بسیار پایین مردم در این انتخابات است.

وی با بیان اینکه در جغرافیای حقیقی توانایی تأثیری خط استکبار در عرصه عدم حضور مردم در انتخابات ضعیف است افزود: بیش‌ترین رویکرد جهان استکبار در حوزه فضای مجازی است که نقش مهم صداوسیما در این عرصه خیلی نقش‌آفرین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر مهم‌ترین جنگ در عرصه کنونی را جنگ در فضای سایبری دانست و خاطرنشان کرد: صداوسیما باید تولیداتی قوی و پرمحتوا برای خنثی کردن این حملات داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما