شناسهٔ خبر: 38275008 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

در نسیم شهر؛

مرکز درمانی حضرت قائم موقوفه میرزا احمد خان مشیرالسلطنه افتتاح شد

مرکز درمانی حضرت قائم(عج) موقوفه میرزا احمد خان مشیرالسلطنه عصر امروز در نسیم شهر افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مرکز درمانی حضرت قائم(عج) موقوفه میرزا احمد خان مشیرالسلطنه عصر امروز در نسیم شهر افتتاح شد.

براساس این گزارش در ابتدا حجت الاسلام پیران رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بهارستان به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: امروز شاهد افتتاح فاز یک مرکز درمانی قائم(عج) هستیم.

وی افزود: این هدیه ای از اداره اوقاف به مردم نسیم شهر خواهد بود.

در ادامه مجتبی عبداللهی مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: مجموعه درمانی حضرت قائم(عج) برای ارائه خدمات درمانی تقدیم به هموطنان عزیز نسیم شهر می شود.

وی افزود: این مجموعه در مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر مربع و ۷۲۰۰ متر زیربنا ساخته شده است که در دو بخش درمانگاه و دی کلینیک به بهره برداری خواهد رسید.

عبداللهی ادامه داد: امروز شاهد افتتاح بخش درمانگاه این مجموعه درمانی هستیم و بخش دی کلینیک که شامل اتاق های عمل می شود همراه با ۲۰ تخت تا سال آینده افتتاح خواهد شد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با اشاره به اینکه ۳ بیمارستان و درمانگاه در این شهرستان مشغول ارائه خدمات درمانی هستند، اظهار داشت: با افتتاح مرکز درمانی قائم(عج) مراکز درمانی این شهرستان برای کسب رضایتمندی بیشتر مردم به چهار مرکز افزایش می یابد.

وی افزود: حدود 100میلیارد ریال این مجموعه ارزش‌گزاری شده و حدود یکصد میلیارد و ۵۰۰ ریال تجهیزات جهت ارائه خدمات به مردم عزیز نسیم شهر راه اندازی شده است.

عبداللهی احیاء موقوفات و سرمایه گزاری آن برای رسیدن به ارزش افزوده را یکی از اهداف سازمان اوقاف برشمرد و گفت: سازمان اوقاف اهتمام ویژه ای دارد که موقوفات طبق نیت واقفان به بهره برداری برسد.

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران با بیان اینکه بیش از 60 بیمارستان استان تهران وقفی است، عنوان کرد: یکی از وقف های خاص درمانی است، در جامعه باید به موضوعات وقف بیشتر توجه و فرهنگ سازی شود./813/پ210/ب1

نظر شما