شناسهٔ خبر: 38274949 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اولین باشگاه ورزشی و سرای محله خوزستان در اهواز افتتاح شد

اهواز - ایرنا - اولین باشگاه ورزشی و سرای محله مشارکتی مسجد محور استان خوزستان یکشنبه شب با حضور نماینده ولی فقیه در و امام جمعه اهواز  افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا این مکان فرهنگی ورزشی به نام شهدای مسجد حضرت جوادالائمه بوده که شامل خانه بازی معارفی،  باشگاه ورزشی، حسینیه و مجتمع فرهنگی است و به همت خیرین در ۲ طبقه واقع در منطقه آریاشهر اهواز راه احداث شده است.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: از دیدن چنین مکان ورزشی که در محلات راه اندازی شده بسیار خشنود هستم و امیدوارم در آینده شاهد راه اندازی این گونه مکان های فرهنگی ورزشی در سطح استان باشیم.

وی گفت: یکی از خوبی های هفته بسیج، فعال شدن مساجد به معنای واقعی کلمه است و معتقدیم مساجد ما باید در تمام ابعاد و موضوعات حرف برای گفتن داشته باشند.

امام جمعه اهواز افزود: یکی از مباحثی که مساجد ما و به ویژه نوجوانان و جوانان به آن نیاز دارند فعالیت در هنرهای رزمی است تا در مقابله با دشمن توانمند باشند.

وی بیان کرد: به حول قوه الهی حکومت ما بسترساز زمینه حکومت جهانی است لذا مساجد ما باید از هر لحاظ آماده باشند و در موضوعات مختلف حرف برای گفتن داشته باشند. به سهم خودم بابت راه اندازی این مرکز ورزشی تشکر می‌کنم.

موسوی فرد گفت: ما به این دلیل بدن خود را قوی می کنیم تا بتواند روح،جان و قلب انسان را در رسیدن به قله کمک کند. اگر بدن خود را برای مقابله با ظالمان قوی کنیم در واقع کار مفیدی انجام دادیم اما اگر قصدمان از انجام این کار ضعیف کشی باشد، کار ناشایستی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه خداوند متعال انسان را ۲ بعدی آفریده است گفت: یک بعد آن جسم و بعد دیگر آن جان و روح است لذا جسم را قوی می کنیم تا بتوانیم از این طریق به اهداف عالی برسیم.

برچسب‌ها:

نظر شما