شناسهٔ خبر: 38274051 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مانور انتخابات در استان کرمان برگزار شد

سارا سلطانی

مانور سراسری انتخابات در ۱۱۳ شعبه اخذ رای به منظور آمادگی مجریان یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان کرمان با اعلام این خبر افزود: مانور سراسری انتخابات در کلیه شهرستانها و بخش های استان کرمان از ساعت ۸ تا ۱۴ امروز یکشنبه بیست و هفتم بهمن ماه برگزار شد.

عباس تقی زاده گفت: این مانور با هدف آمادگی بیشتر مجریان برگزاری انتخابات و زیرساخت‌ها برگزار شد و دستگاه‌های الکترونیکی احراز هویت مورد آزمون قرار گرفت و آموزش عملی پرکردن فرم‌ها انجام  شد.

همچنین رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان کرمان نیز در حاشیه برگزاری این مانور گفت: در مانور امروز انتخابات، آخرین نسخه نرم افزار برای دستگاه های احراز هویت مورد آزمون قرار گرفت.

مصطفی رحمتی شناسایی ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری را از دیگر اهداف مانور برشمرد و گفت: تجهیزات مورد نیاز برای برگزاری انتخابات در استان تامین و بین حوزه های اخذ رای توزیع شده است.

به گزارش ایسنا، در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب در  ۱۵ شعبه، در حوزه انتخابیه کرمان و راور در ۳۳ شعبه، در حوزه انتخابیه شهربابک در ۳ شعبه، در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر در ۱۳ شعبه، در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان در  ۶ شعبه، در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در  ۹ شعبه، در حوزه انتخابیه جیرفت  و عنبرآباد در ۱۰ شعبه، در حوزه انتخابیه بم، فهرج، نرماشیر و ریگان در ۱۳شعبه و در حوزه انتخابیه بافت، ارزوئیه، رابر. در ۱۱ شعبه اخذ رای این مانور انجام شد.

انتهای پیام

نظر شما