شناسهٔ خبر: 38272168 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

حجت‌الاسلام مروی:

شهدای مدافع حرم به حضرت زهرا (س) تأسی کردند

تولیت آستان قدس رضوی گفت: شهدای مدافع حرم در مسیر دفاع از امامت و ولایت راه حضرت فاطمه (س) را پیمودند و با نثار جان خود اجازه ندادند حرامیان داعشی به حرم حضرت زینب (س) نزدیک شوند و جسارت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن، 900 نفر از مادران و همسران شهدای مدافع حرم لشکر فاطمیون با حجت‌الاسلام و المسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی امروز در تالار ولایت حرم مطهر رضوی دیدار کردند.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین مروی در این دیدار با تبریک ایام میلاد با سعادت حضرت صدیقه کبری (س)، ضمن بیان فضائل و مناقب این بانوی نمونه اسلام، اظهار داشت: اولین شخصی که در این عالم جان خود را فدای دفاع از امامت و ولایت کرد، حضرت فاطمه زهرا (س) بود.

وی در ادامه اندوه حضرت زهرا (س) را به دلیل محرومیت امت اسلام از ولایت امیرالمؤمنین (ع) عنوان کرد و خطاب به خانواده شهدا، گفت: پدران، همسران، فرزندان و برادران شما راه حضرت فاطمه (س) را پیمودند و در مسیر امامت و ولایت قدم برداشتند. آنها با نثار جان خود اجازه ندادند حرامیان داعشی به مرقد مطهر حضرت زینب (س) نزدیک شوند و جسارت کنند.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: شما عزیزان خود را در دفاع از حریم اهل بیت (ع) و اسلام ناب محمدی (ص) فدا کردید؛ بر همین اساس قطعا در دنیا و آخرت مشمول شفاعت حضرت زهرا اطهر (س) خواهید شد.

این مسئول با بیان اینکه ما به مرزهای جغرافیایی، اعتقادی نداریم و مرز ما، مرز میان ایمان و کفر است، تصریح کرد: خانواده شهدای فاطمیون علاوه بر تحمل سختی غربت، شهادت عزیزان خود را نیز تحمل کردند و این سختی دوچندان است.

وی در پایان با بیان اینکه عزیزان شما اجازه بی‌احترامی به حضرت زینب کبری (س) را ندادند و با نثار جان خود از حریم اهل بیت(ع) دفاع کردند، گفت: شما هیچ تفاوتی با مادران و همسران شهدای واقعه کربلا ندارید و مطمئنا اگر در کربلا نیز بودید حضرت زینب (س) را تنها نمی‌گذاشتید، شما در پیشگاه اباعبدالله (ع) و عقیله بنی هاشم رو سفید هستید.

انتهای پیام/

نظر شما