شناسهٔ خبر: 38266597 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جاننشین عقیدتی سیاسی ارتش:

باید با وحدت در انتخابات شرکت کرد

جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش: مبارزه و جهاد فقط در صحنه جنگ نیست باید با وحدت در انتخابات شرکت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد جلیلی‌صفت جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش آگاه‌سازی سیاسی با حضور جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ستاد نیروی پدافند هوایی آجا در خصوص اهمیت انتخابات پیش رو و لزوم شرکت حداکثری در این رخداد بزرگ گفت: در بحث اقتدار سیاسی، انتخابات که مهم‌ترین شاخصه توسعه سیاسی محسوب می‌شود از اهمیت خاصی برخوردار است که بسته به نوع حکومت امکان دارد در بعضی کشور‌ها مردم‌سالاری بوده و در بعضی کشور‌ها مردم مستقیماً در انتخابات حضور نداشته باشند که بحمدالله در کشور ما ملت در انتخابات حضور داشته و در تعیین آینده کشور خود سهیم هستند.
وی در ادامه ارکان اصلی جریان انقلاب را رهبری با انگیزه دینی و الهی، مردم و یکپارچگی و اتحاد آنان و دین مداری انقلاب با محوریت دین مبین اسلام برشمرده و تصریح کرد: فقدان هر یک از این سه رکن اصلی به عنوان یک نقص تلقی خواهد شد.
حجت‌الاسلام جلیلی‌صفت خاطر نشان کرد: مردم غیرتمند ایران از تمامی ظرفیت‌های وجودی خود استفاده کرده و با جان‌فشانی، رشادت و دلیرمردی از هیچ کوششی برای به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دریغ نکردند.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: مردم شریف ایران اسلامی با اعتقاد و انگیزه خدایی در کنار رهبری الهی امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همیشه در مقابل دشمنان و استعمارگران مقابله به مثل کرده‌اند چرا که هر گونه اقدام و قیامی با الگو برداری از امام حسین (ع) و بر محوریت دین داری بوده است و این فرهنگ دین مداری اعتبار خاصی به انقلاب اسلامی بخشیده است.
وی تصریح کرد: با وجود تمام حربه‌های دشمن در برابر کشور ایران، حضور همیشه مردم در صحنه برای دفاع از ولایت فقیه، دین، حیثیت و اقتدار ایران با فرهنگ شهادت و منش عاشورایی هیچ‌گاه بی‌نتیجه نمانده و نخواهد ماند و دشمن نیز به این باور رسیده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد جلیلی‌صفت انتخابات را حادثه عظیمی بر شمرد و گفت: دشمن روز به روز در این مقوله حساس‌تر شده است و برنامه‌ریزی بیشتری می‌کند، بنابراین تنها راه مقابله با این مسئله، هوشیاری و حضور در صحنه انتخابات است.
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش شجاعت، تدین، عدالت محوری و امانتداری را از جمله ویژگی‌های نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای حفظ عزت و اقتدار مملکت و انقلاب دانست و گفت: مبارزه و جهاد فقط در صحنه جنگ نیست؛ باید با وحدت در انتخابات شرکت کرد و با انتخاب نمایندگان اصلح به عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش استحکام ببخشیم.

نظر شما