شناسهٔ خبر: 38252742 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

تشکیل مجلس کارآمد نیازمند مشارکت خوب و انتخاب هوشمندانه است

حوزه/ امام‌ جمعه تبریز با بیان اینکه مجلسی قوی دو رکن دارد، گفت: اولین آن مربوط به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی و دومی انتخاب درست و هوشمندانه مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر که در آذرشهر برگزار شد، با اشاره به اهمیت یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: علاج حل مشکلات کشور بنا بر بیانات رهبر معظم انقلاب، قوی تر شدن در ابعاد مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، فناوری و دفاعی است و یکی از مؤلفه های قوی شدن کشور، تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد است.

امام‌ جمعه تبریز با بیان اینکه مجلسی قوی دو رکن دارد، گفت: اولین آن مربوط به حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق های رأی و دومی انتخاب درست و هوشمندانه  است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم انتخابات آینده مجلس را یکی از آزمون های بزرگ ایران اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی دانست و با اشاره به اینکه دشمن از مدت ها قبل تلاش دارد تا مردم را نسبت به این انتخابات دلسرد کند، بیان کرد: إن شاءالله ملت قهرمان، نقطه سنج و بصیر ایران اسلامی، دشمنان را در رسیدن به آمال شوم خود ناکام خواهند گذاشت.

وی با تأکید بر اینکه مردم‌ باید به نماینده تراز انقلاب رأی دهند، تصریح کرد: نماینده تراز انقلاب باید در مسیر امام، انقلاب و خدمت به مردم حرکت کند و با پایبندی به آرمان های انقلاب در روز بحران، رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب بداند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با بیان اینکه راهبرد مقاومت و راه سردار سلیمانی قوام و دوام دارد، گفت: حیات و شهادت سردار سلیمانی منشأ برکات عظیم در دنیای اسلام بود و راه و مسیر ایشان با فرماندهی سردار قاآنی با قدرت ادامه دارد.

امام جمعه تبریز افزود: رویش های انقلاب تشییع ۲۵ میلیون نفری سردار سلیمانی را رقم زدند که همه دشمنان و حتی دوستان نظام اسلامی را متحّیر کرد.

وی ادامه داد: مردم متحد زیر تابوت سردار سلیمانی پایبندی به آرمان های امام و شهدا و اهداف رهبر معظم انقلاب را به منصه ظهور رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در ادامه با تبریک‌ سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) و روز زن، از این بانوی بزرگوار اسلام به عنوان بانوی مکتب ساز جهان اسلام و مذهب تشیع یاد کرد که تمام زندگی خصوصی و اجتماعی او سرشار از الگو برای زنان امروز است.

امام جمعه تبریز نامگذاری سالروز ولادت حضرت زهرا(س) به عنوان روز زن را از برکات بزرگ نظام اسلامی دانست و گفت: این در حالی است که در رژیم گذشته مناسبت های خاصی برای گرامیداشت روز زن در نظر گرفته می شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم حضرت فاطمه(س) را جامع ترین و معتبرترین مکتب برای بشریت خواند و افزود: طبق آموزه های دینی این بانوی بزرگ اسلام نه یک شخص، بلکه یک جریان و یک نظام مکتبی برای جهان و اسلام بوده که جامعیت و اعتبار ویژه ای به مقام زن داده است.

انتهای پیام/

نظر شما