شناسهٔ خبر: 38250453 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

۵۰۰ دستگاه خودروی تاکتیکی ارس به مرزبانی کشور تحویل شد

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: ۵۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی تاکتیکی« ارس» دیروز شنبه به مرزبانی کشور تحویل و به ناوگان خودرویی این نهاد انتظامی افزوده شد.

صاحب‌خبر -




 سرتیپ قاسم رضایی در زاهدان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۵ درصد از این خودروها با توجه به حساسیت کاری در سیستان و بلوچستان به مرزبانی این استان اختصاص یافت.
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: همچنین خودروهای نفربر و موتورسیکلت‌های تاکتیکی که در مدیریت مرز نقش بسزایی دارند را وارد سیستان و بلوچستان کردیم. وی بیان کرد: در کنار راه‌های ایمن، نفربرهای زرهی را در سیستان و بلوچستان عملیاتی کردیم که بخشی از تقویت ناوگان خودرویی و تحرک این استان خواهد بود.
وی تصریح کرد: با توجه به وضعیت خاص موجود و اقداماتی که در سطح نیروی انتظامی و ستاد کل نیروهای مسلح انجام شده تقویت شناوری، تقویت خودرویی و تقویت تحرک از جمله اقداماتی است که به‌طور جدی در دستور کار مرزبانی قرار گرفته است. وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان امسال یکی از مناطقی امن کشور بود به‌طوری که مورد امنیتی چندانی در این استان وجود نداشت. وی با اشاره به مرزبانان ربوده شده گفت: در سفری که به پاکستان داشتیم موضوع گروگان‌های مرزبانی را از طریق مسئولان ذی‌ربط این کشور مطرح و در حال پیگیری هستیم.
سردار رضایی ادامه داد: مسئولان دست‌اندرکار پاکستان قول همکاری دادند و در حال همکاری هستند تا این مرزبانان ربوده شده هر چه سریع‌تر به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند. وی ادامه داد: یکی از دغدغه‌های جدی ما بازگرداندن این سه مرزبان ربوده شده است و امیداوریم با همکاری مسئولان پاکستان این امر به زودی محقق شود.

برچسب‌ها:

نظر شما