شناسهٔ خبر: 38249304 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح جامع خدمات شهری در ۵ هزار هکتار محدوده شهر سمنان اجرا می شود

شهردار سمنان از اجرای طرح جامع خدمات شهری در پنج هزار هکتار از محدوده شهر سمنان اجرایی می‌شود، گفت: این در حالی است که محدوده شهری قانونی سمنان دو هزار و ۵۰۰ هکتار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در آئین افتتاح شهرداری منطقه سه سمنان، ضمن بیان اینکه محدوده قانونی شهر سمنان در راستای اجرای طرح جامع خدمات شهری دو هزار و ۵۰۰ هکتار است، گفت: این در حالی است که طرح خدمات جامع شهری شهرداری سمنان در پنج هزار هکتار محدوده شهر سمنان اجرایی می‌شود.

او بابیان اینکه حفظ باغات شهر سمنان، احیا باغ‌راه‌ها و جلوگیری از توسعه سکونتی در این مناطق، از سیاست‌های کاری و برنامه‌های اولویت‌دار ما در شهرداری سمنان است، افزود: تشکیل منطقه و ساختار جدید، سرعت، کیفیت و دقت خدمات‌رسانی را افزایش می‌دهد.

شهردار سمنان با اشاره به اینکه با راه‌اندازی این شهرداری و تشکیل منطقه جدید، شاهد ارتقای کیفیت، دقت، سرعت و کمیت خدمات‌رسانی و فعالیت‌های شهری به مردم خواهیم بود، تصریح کرد: شهر سمنان به دلیل اینکه در فاصله بسیار کوتاهی با دو شهرستان مهدی‌شهر و سرخه در همسایگی قرار دارد، جمعیت شناور بسیاری را در طول روز در خود جای می‌دهد.

ناظم رضوی با تأکید بر اینکه شهرداری سمنان به نیرو‌های کیفی و مؤثر در خدمات‌رسانی بهتر نیازمند است، یادآور شد: افزایش سرعت خدمات‌رسانی در مباحث مرتبط با شهر الکترونیک، صدور پروانه‌ها و روان‌سازی مراجعات مردم در خصوص امور شهری، از رسالت‌های اصلی ما است.

انتهای پیام/ح

نظر شما