شناسهٔ خبر: 38246774 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

پیرهادی: موضوع سهم‌خواهی در شورای ائتلاف مطرح نیست / یامین‌پور در روز انتخاب، ناکام ماند

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، گفت: خیل کثیری از چهره‌های مارک‌دار سیاسی، در لیست انتخاباتی «ایران سربلند» قرار نگرفته‌اند و این خود نشان دهنده آن است که اصلا بحث سهم‌خواهی در شورا مطرح نیست.

صاحب‌خبر -

محسن پیرهادی سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، در خصوص چند لیست بودن جریان اصواگرا برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس، اظهار داشت: شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی، تمام تلاش خود را کرد تا در روزهای منتهی به انتخابات، وحدت درجبهه اصولگرایی حاکم باشد؛ اختلاف سلیقه‌های موجود، این امر را محقق نکرد.

وی با انتقاد حواشی ایجاد شده برای لیست نهایی، گفت: سازوکار انتخابی شورای ائتلاف، بر اساس آرای مردم بنا شده است و خود «هئیت انتخاب» نیز با آرای مردم، نامزد‌های نهایی را انتخاب کرد. در شورای ائتلاف، اصلا بحث سهم‌خواهی مطرح نیست. خیلی از افرادی که اسامی‌شان در لیست نیست، سابقه پررنگ‌تری در احزاب و گروه‌ها دارند و می‌توانستند در لیست نهایی قرار بگیرند.

پیرهادی ادامه داد: خیل کثیری از چهره‌های مارک‌دار سیاسی، در لیست انتخاباتی «ایران سربلند» قرار نگرفته‌اند و این خود نشان دهنده آن است که اصلا بحث سهم‌خواهی در شورا مطرح نیست.

سخنگوی شورای ائتلاف نیرو‌های انقلاب اسلامی در خصوص حاشیه‌های وحید یامین‌پور، افزود: آقای یامین پور در روز انتخابات، نتوانست آرای هیئت انتخاب را کسب کند. وی فردی خوشنام و شایسته است و امیدواریم به مجلس راه پیدا کند.
 

نظر شما