شناسهٔ خبر: 38246482 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بازدید پلیس امنیت از ۱۹۵۴ واحد صنفی در تهران

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ از بازدید مأموران این پلیس از یک هزار و ۹۵۴ واحد صنفی در پایتخت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سرهنگ نادر مرادی درباره بازدید پلیس امنیت از صنوف مختلف در تهران بزرگ اظهار کرد: در راستای ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح ارتقای امنیت اخلاقی و نظارت و کنترل بر صنوف به ویژه قهوه‌خانه، سفره‌خانه‌های سنتی و صنوف عرضه‌کننده پوشاک در غروب روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 بهمن توسط مأموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی و پایگاه‌های 9 گانه پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اجرا شد.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ افزود: در این طرح سراسری مأموران پلیس نظارت  بر اماکن عمومی  به مناطق مختلف شهر تهران اعزام شده و از هزار و 954 واحد صنفی بازدید کردند.

این مقام انتظامی درباره نتایج این طرح تصریح کرد: مأموران پلیس بیش از 252 مورد گزارش ثبت تخلفات صنفی را صورت‌جلسه کرده و به 35 واحد صنفی فاقد جواز کسب بوده اخطار پلمب صادر کردند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح به بیش از 485 واحد صنفی تذکرات صنفی داده شد، خاطرنشان کرد: هشت واحد صنفی متخلف نیز به علت عدم رعایت قوانین و مقررات و ضوابط اماکن عمومی و صنفی پلمب و 6 نفر از متصدیان آنها بازداشت شده و تحویل دادسرا داده شدند.

مرادی با تأکید بر تداوم و تشدید اینگونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را سریعاً به مرکز فوریتهای پلیسی 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

نظر شما